RECOMANDĂRI PENTRU ADAPTAREA LA TELEMUNCĂ

Distribuie pe:

În situația în care, pentru a preveni cât mai eficient răspândirea COVID-19, unii dintre angajatori au luat decizia de a le permite salariaților să lucreze de acasă (telemunca), specialiștii au câteva recomandări privind adaptarea la noile condiții.

Gestionarea apelurilor într-o conferință - Întâlnirile de grup pot fi dificil de gestionat, iar discuțiile la telefon, atunci când vorbim de mai multe persoane, pot deveni un haos. Este absolut vital ca cineva să prezideze ședința. Această persoană trebuie să stabilească ordinea de vorbire.

În mod ideal, apelul poate fi făcut folosind un software care le permite oamenilor să semnalizeze că ar dori să vorbească fără să întrerupă pe altcineva.

Spațiul de lucru - Poate nu va trebui să te ridici și să te îmbraci la fel de devreme ca de obicei, dar este esențial pentru starea de spirit să îți creezi un spațiu de lucru.

Dincolo de setarea mentală „de lucru", acesta te va ajuta să te detașezi la finalul zilei, când se încheie programul.

Programul de lucru - Atunci când lucrați de acasă, există riscul să neglijați importanța unui program în care să vă îndepliniți sarcinile de serviciu.

Indiferent de sistemul de comunicare pe care îl utilizați pentru a păstra legătura cu echipa, aveți grijă să stabiliți împreună „orele de lucru". Amintiți-vă să lucrați - Lucratul de acasă nu este echivalentul concediului de odihnă, așa că nu vă invitați prietenii în vizită. Păstrați o legătură apropiată cu managerii. Cel mai rău aspect al lucratului la distanță poate fi posibilul sentiment de ignorare.

Ar trebui să existe reguli clare cu privire la procesul de lucru și la sarcinile pe care le are de dus la bun sfârșit fiecare membru al echipei. Pentru a evita singurătatea, una dintre tactici este să configurați un apel video cu un coleg în timp ce lucrați la un proiect comun.

 

Lasă un comentariu