JOS “MASCA DE FIER”! (VI) DĂRÂMAREA INSTITUȚIILOR STATULUI ROMÂN


Categorie: Comentariu
|
20-06-2020
Nr: 114 (7.823)
|
Autor: Prof. COSTEL NEACȘU
|

“Veți fi șocați să aflați câți judecători, procurori și oameni din Poliție stau cu mâna întinsă. Nu sunt interesați să aplice legea, ci să ceară bani. Singurele dăți când pun oameni sub acuzare este atunci când aceștia le sunt adversari politici. Și când oamenii cu bani ajung să facă închisoare, se duc acolo pentru o cafea și ies iar (...) Judecători, procurori, avocați - toți și-au luat partea. Deci să fim foarte direcți... Laura Codruța Kövesi nu este corectă, neutră și obiectivă și, ca atare, nu merită un nou mandat la DNA (...) Deseori, oamenii pe care îi vezi anchetați de DNA, DIICOT și alții sunt ținte politice. Aceia sunt oameni pe care sunt supărați din diverse motive. Așadar, acele structuri, chiar și serviciile SIE și SRI, sunt deseori folosite în scopuri politice și nu pentru a face ceea ce trebuie să facă prin construcția lor. Am îndoieli serioase despre anchetele actuale și cele în desfășurare demarate de DNA, DIICOT sau oricare altă structură, pentru că majoritatea țintelor lor sunt politice (...) De obicei sunt represalii din cauza politicii” (Darren White, fost șef al U.S. Secret Service România și alte țări est-europene, între 2009-2014).

Nici nu a intrat bine în vigoare Constituția noastră de astăzi (adoptată în 1991), al cărei “părinte” (Antonie Iorgovan) ne-a părăsit subit, la puțin timp după ce a denunțat public manevrele oculte ale Masoneriei, că așa-zișii emanați contra-revoluționari din ´89 s-au și grăbit să arunce la “coșul” istoriei revendicarea capitală a LIBERTĂȚII, proclamată de revoluționari într-o “baie de sânge”, prin care întreaga noastră societate s-a pomenit cu un SRI care și-a arogat “dreptul” de a face interceptări telefonice neconstituționale (CCR a hotărât în 2018 că interceptările telefonice nu mai pot fi folosite ca probe în dosarele DNA, cu ajutorul SRI, excepție făcând cele pe mandate de siguranță națională), adică am fost supuși la scară națională unor sarabande de ordine, nelegale, executate de niște indivizi plătiți de la bugetul statului care, în loc să îi discrediteze pe demnitarii hoți, au început să dea cu “măciuca justițiară” pentru a distruge credibilitatea unor instituții fundamentale ale Statului Român! Au urmat 13 ani fatidici în care, stimați cititori, s-a reușit trista performanță ca, în derâdere absolută față de ideea de Democrație și în consens cu o U.E., ea însăși folosită ca armă pentru distrugerea legilor naționale, România să devină un “model” în implementarea “lagărului global” al Noii Lumi: în 2005 s-a declarat corupția drept o amenințare la adresa securității și a fost inclusă în Strategia de Securitate Națională (ceea ce a făcut ca Serviciilor Secrete să li se atribuie competențe pe Justiție, peste lege și în afara Constituției, prin hotărârile administrative secrete emise de CSAT cu nesocotirea Drepturilor Omului și ale Democrației); în 2010, CSAT a hotărât ca SRI să semnaleze cazurile de corupție la nivel înalt în scopul prevenirii accesului în funcții publice a persoanelor corupte (ceea ce a făcut ca SRI să se prevaleze de sarcini operative ce nu se regăsesc în cadrul legal cunoscut, excluzându-i de la conducere și pe cei ce nu erau condamnați printr-o hotărâre definitivă); în 2014, însuși președintele Băsescu ne dezvăluia (la Timpolis), că s-au constituit “echipe mixte” (SRI-DNA) având statut de organe de urmărire penală (în 2018 CCR a conchis că SRI nu este organ de cercetare penală, stârnind mânia (?!) unor procurori zeloși și implicit o campanie de amenințare împotriva CCR!)...

Evident că nu s-ar fi reușit un astfel de atentat la ordinea de drept dacă “partenerii noștri”, euro-atlantici, nu ar fi “închis ochii” și chiar încurajat niște “conducători corupți” ai Țării, cum îi numea sus-numitul D.White. Conducătorii care, garantați și patentați așadar de “cine trebuie”, s-au constituit într-o rețea clandestină, camuflată subversiv, menită să controleze ceea ce noi numim în genere “clasă politică” și tot ce ar mai putea “mișca” în front! Și așa, în văzul Europei și al lumii, ni s-a creionat o imagine diversionistă de țară a fărădelegilor, a cătușiadei unor aplaudaci incitați de televiziuni, fără să ne gândim că în “spatele” unor cariere de personalități spulberate ilegal, de fel și fel de arestați din rândul parlamentarilor, miniștrilor, judecătorilor la ÎCCJ, judecători la CCR, procurori de la Parchetul General etc., am putea să fim oricare dintre noi! Căci în această nouă lume, în care am fost degrevați de prezumția de nevinovăție, vom fi cu toții supravegheați și pedepsiți, ca să nu mai existe “picior” de disident, cum reiese și din faptul că, prin hotărârea 045/2005 a CSAT, a luat naștere și la noi Sistemul Național de Monitorizare a Comunicațiilor prin Satelit (Monsat), sub egida SRI-SIE, format dintr-o rețea de sateliți lansată de SUA și care dispune de dispozițiile radar (bazate pe unde milimetrice) capabile să urmărească o persoană după caracteristicile sale biometrice, oriunde pe pământ, inclusiv de a-i localiza pe oameni prin acoperișurile clădirilor unde se află! Totul face parte dintr-un plan mai amplu, de monitorizare mondială, prin care se dorește a se ști, exact, unde suntem, ce gândim și ce facem! Ca apoi să fim “triați”, mai ușor, între cei ce sunt ai lor și cei ce le sunt împotrivă! Iar în următorul “pas”, va urma o prigoană (Revoluția Revoluțiilor) cum nu a mai fost în istorie ... Iată ce declară o victimă privată de libertate, col. Ion Dedu din SRI, cel care a tras un semnal de alarmă împotriva interceptărilor telefonice ilegale și le-a semnalat unor președinți (Băsescu, Iohannis) că nu se prevalează de competențele lor: “Ei trebuiau să sesizeze Parchetul pentru lipsirea de libertate. Nu a făcut nimeni. Cum adică, prin legi sau norme interne, Serviciul încalcă drepturi și libertăți și domnul George Maior (șef al SRI - n.a.) ajunge ambasadorul României în America, cel mai democratic stat ... Pișcociu (consilier de stat - n.a.) spune că nu are competență Președintele, ceea ce este grav. El este comandantul suprem! Atunci, SRI este liber în România! Pe legea forțelor armate spune că Armata este prima, iar serviciile sunt subsidiare... iar Președintele României este președintele CSAT, deținând astfel securitatea și apărarea națională (...) Dacă eu câștigam (procesul - n.a.), Maior și ceilalți erau arestați”!

Înțelegeți, așadar, cine și cum conduce România?

 

Adaugă comentariu

Title:
Nume(*):
Email:
Reply Notify:
Website:
Comentariu(*):
Code in the picture:
 
Note: Your comment has been received and is awaiting approval