S.C. "TARNAVA" S.A. SIGHISOARA, SIMBOLUL CONFECTIILOR ROMANESTI
- Interlocutor, ing. Cecilia Hancu, director general la S.C. "Tarnava" S.A. Sighisoara -


Categorie: Diverse
|
15-10-2008
Nr: 191
|
Autor: FLOREA HUSAR
|
Producatorii de confectii din Romania au fost si sunt afectati de incompetenta guvernelor aflate la putere. Lipsa unei strategii de dezvoltare economica pe termen mediu si lung, coroborata cu interesele de partid si de grup au erodat fundamental economia romaneasca. "Baietii destepti" au profitat de conjunctura dand unda verde importurilor de confectii din China si Turcia. Cu toate vicisitudinile, S.C. "Tarnava" S.A. Sighisoara a reusit sa razbata, ramanand in continuare port-drapelul confectiilor romanesti, atat pe plan intern, cat si international.

- In anul 2005, societatea comerciala pe care o conduceti a obtinut medalia de platina la Targul International de Confectii de la Geneva. Cate tari au participat la acel eveniment?

- Cu ocazia decernarii medaliei de platina de la Geneva- 2005, au participat 59 de tari de pe tot continentul. Din tara noastra au fost apreciate 10 firme cu diferite profiluri:

industria grea, turism, servicii, industria textila. - Dispuneti de un nucleu de designeri vestimentari cu multa imaginatie, receptivi la noutatile din lumea modei. Ce parere aveti cu privire la aceste performante?

- Nivelul de designeri pe care il avem studiaza nu numai in societate, ci si in afara timpului de lucru, astfel ca

intr-adevar putem spune ca unele din produsele noastre sunt chiar avangardiste. Am avut situatii in care numai dupa 3 ani, dupa ce noi am introdus modele cambrate, modele de camasi noi scurte, camasile imprimate sau cu broderii si imprimeuri care au prins si la cumparatorii romani.

In acest moment detinem magazine de desfacere in: Brasov, Sighisoara, Targu-Mures, Sibiu, Cluj-Napoca, 2 magazine in Bistrita, Alba Iulia, Constanta. Vanzatoarele din aceste magazine sunt folosite pentru a afla concret care sunt cerintele clientilor nostri fideli, astfel ca vom imbina moda tinand cont de gusturile cumparatorilor.

- Produsele societatii raman in continuare o marca apreciata peste hotare. Cum ati reusit sa va mentineti beneficiarii?

-"Tarnava" este o marca apreciata pentru ca in permanenta si-a respectat clientii. In decursul anilor colaborarea noastra cu diferite firme s-a derulat in sistem LOHN sau semi LOHN. Prin seriozitatea de care am dat dovada am reusit sa castigam aprecierea colaboratorilor nostri, datorita modului serios in care am respectat: termenele de livrare, calitatea produselor, preturile convertite. In decursul timpului, ne-am confruntat cu momente placute, dar si cu clipe grele, cand a trebuit sa renuntam la colaborarea cu o parte din clienti, pentru ca noi nu mai puteam mentine preturile sau firmele au intrat in faliment. Intreruperea relatiilor de colaborare s-a facut pe cale amiabila, prestigiul firmei noastre nefiind afectat. In urma luarii acestor decizii, faima noastra a ramas buna sau foarte buna.

- Participarea la targurile internationale presupune o strategie de marketing bine pusa la punct. In perspectiva, aveti un asemenea plan capabil sa faca fata concurentei acerbe de pe pietele externe?

- Participam nu numai la targurile internationale ba, mai mult, ne-am deschis pe costurile noastre o filiala in Germania, la Stuttgart. Exigentele impuse de piata germana sunt pentru noi un tel pe care vrem sa il atingem permanent.

- Care sunt tendintele modei pentru anul 2008?

- Anul 2008 inseamna, mai ales pentru sezonul toamna-iarna, la camasi culori pastel, carouri mici, dungi fine si, in general, multa eleganta.

Vom prezenta in magazinele noastre produse de dama din tricot, articole fine, vaporoase, care sunt confortabile la purtare, dar si elegante. Pentru barbati vom introduce camasi din catifea, cambrate cu tricot, ca noutate absoluta.

Adaugă comentariu

Title:
Nume(*):
Email:
Reply Notify:
Website:
Comentariu(*):
Code in the picture:
 
Note: Your comment has been received and is awaiting approval