Chiar daca falimenteaza, AGENTIILE DE TURISM, OBLIGATE SA ISI ASIGURE CLIENTII

Distribuie pe:

"Turistul este asigurat pentru insolvabilitatea ori falimentul agentiei
de turism de la care achizitioneaza pachetul de servicii turistice, iar in
cazul in care pachetul este contractat printr-o agentie de turism
detailista se consemneaza ca turistul este asigurat si pentru
insolvabilitatea sau falimentul agentiei de turism tour-operatoare, in
contul careia este vandut pachetul de servicii turistice, precum si
conditiile si termenele in care turistul poate solicita plata despagubirilor�,
se arata in Ordinul nr. 562/2014 al ministrului delegat pentru
Intreprinderi Mici si Mijlocii, Mediul de Afaceri si Turism privind
asigurarea turistilor in cazul insolvabilitatii sau falimentului agentiei de
turism, publicat in Monitorul Oficial nr. 273, din 14 aprilie 2014.
Astfel, din 14 aprilie a.c., in contractul de comercializare a pachetelor
de servicii turistice incheiat intre agentiile de turism si turisti, indiferent
de modul de prezentare a acestuia (catalog, pliant sau alt inscris), este
obligatoriu sa se consemneze faptul ca turistul este asigurat pentru
insolvabilitatea ori falimentul agentiei de turism de la care achizitioneaza
pachetul de servicii turistice, iar in cazul in care pachetul este
contractat printr-o agentie de turism detailista sa se consemneze ca
turistul este asigurat si pentru insolvabilitatea sau falimentul agentiei
de turism tour-operatoare in contul careia este vandut pachetul de
servicii turistice, precum si conditiile si termenele in care turistul poate
solicita plata despagubirilor.

Lasă un comentariu