TENTATIVA DE REVIZUIRE A CONSTITUTIEI IMPOTRIVA POPORULUI ROMAN SI-A DAT OBSTESCUL SFARSIT

Distribuie pe:

Dupa 10 ani de la revizuirea Constitutiei Romaniei, in
anul 2003, era normal ca Guvernul Ponta II sa prezinte
in Parlament un bilant al aplicarii ei, cu efectele pozitive
si cele negative. Cele din urma avand logic prioritate la
o noua revizuire a Constitutiei impusa de stapanii straini
ai Romaniei, pentru primavara anului 2014.

Era firesc ca Guvernul Romaniei sa informeze
Parlamentul si Poporul Roman cel putin in legatura cu
raspunsurile la urmatoarele intrebari:

- Cum si de ce s-a permis jefuirea bogatiilor naturale
ale Poporului Roman, in valoare de peste 200 miliarde
euro, in ultimii 10 ani?

- De ce a fost indatorat Poporul Roman cu peste 150
miliarde euro si ce destinatii s-au dat acestor sume
uriase ?

- Cu ce scop au fost lichidate peste doua milioane
locuri de munca?

- Din ce cauze a scazut populatia Romaniei cu
aproximativ patru milioane de locuitori, conform
ultimului recensamant?

- Cine si de ce a interzis Guvernului Romaniei sa
elaboreze si sa indeplineasca planuri de dezvoltare
economica la nivel national si teritorial?

- De ce nu s-a interzis otravirea populatiei cu aditivi
alimentari cancerigeni?

- De ce nu s-au introdus contractele de impartire
a productiei pentru ca Poporul Roman sa devina
bogat si fericit prin obtinerea a 90% din fiecare
resursa naturala exploatata?

- Care sunt cauzele care au determinat Parchetul si
D.N.A. sa nu solutioneze, de peste 3-4 ani, sesizarile
primite de la Curtea de Conturi privind prejudicii de mai
multe miliarde euro?

- Cine si de ce a interzis ca in Constitutia Romaniei sa
fie inscris dreptul la demnitate?

- De ce a fost si este incalcat juramantul depus in
baza articolului 82 din Constitutie?

- Cu ce scop s-a pus la cale exproprierea romanilor
din Romania de catre titularii licentelor de exploatare
a bogatiilor naturale?

- De ce nu au fost respectate prevederile art.47, alin.1:
"Statul este obligat sa ia masuri de dezvoltare
economica si de pretentie sociala, de natura sa asigure
cetatenilor un nivel de trai decent�, precum si cele ale
art.135 din Constitutie?

- Care sunt statele straine si persoanele juridice
straine pregatite sa cumpere Romania la bucata, prin
incalcarea Constitutiei, fara nicio conditie, cu ocazia
vanzarii terenurilor agricole si padurilor?

- De ce nu se sanctioneaza cu inchisoare pe viata
traficul si consumul de droguri si produse etnobotanice,
asa cum se procedeaza in numeroase tari ale lumii?

- Cu ce scop s-a permis de catre autoritatile Statului
Roman ca actiunile Ungariei si ale U.D.M.R. impotriva
integritatii teritoriale a Romaniei sa ajunga intr-un stadiu
extrem de periculos?

- De ce a fost introdusa si mentinuta discriminarea
intre cetatenii romani pe criterii etnice, iar persoanele
apartinand minoritatilor etnice se bucura de drepturi
mai mari, de privilegii fata de populatia majoritara
romaneasca?

-De ce nu este preluata traditia pozitiva din U.S.A.,
Franta, Germania, Italia, Grecia, Israel, s.a., unde toti
cetatenii sunt egali in drepturi si obligatii si unde nu
exista minoritati nationale?

- De ce in Constitutie lipseste dreptul de a emigra,
cand se stie ca peste cinci milioane de cetateni romani
au fost determinati sa emigreze de Regimurile postdecembriste,
mai ales in ultimii 10 ani?

Fara ca macar aceste probleme sa fi fost prezentate
in Parlament si dezbatute, o Comisie comuna a Camerei
Deputatilor si Senatului pentru elaborarea propunerii
legislative de revizuire a Constitutiei Romaniei, condusa
de senatorul Crin Antonescu (profesor de istorie, pe
care a aprofundat-o ceva mai mult in facultate), a primit
ordin sa lucreze in salturi, cu pauze mari de luni de zile
intre ele. Dupa lunga vacanta parlamentara de iarna
(mai mare de doua ori decat a elevilor si studentilor),
intr-o singura zi si la comanda, Comisia pentru revizuirea
Constitutiei a decis in privinta sutelor de amendamente
si a trimis rapid textul propunerii legislative la Curtea
Constitutionala a Romaniei. Aceasta a lucrat zi lumina,
in perioada 14-16 februarie a.c. (inclusiv sambata si
duminica), pentru ca in ziua de luni, 17 februarie a.c.,
sa redacteze Decizia pe care sa o trimita Parlamentului.

Curtea Constitutionala a Romaniei a constatat ca in
textul propunerii legislative de revizuire a Constitutiei,
Comisia parlamentara a reusit sa formuleze 26 de
modificari si completari neconstitutionale, la care se
adauga 85 de texte care au fost recomandate pentru
reexaminare si scriere corecta. Referindu-se la aceste
"ispravi�ale membrilor Comisiei parlamentare, domnul
Augustin Zegrean a declarat public ca alesii respectivi
"aveau mintea la purtator�.

Dintre articolele neconstitutionale exemplificam pe
cele solicitate de Ungaria prin vocea U.D.M.R. si
votate de romanii (?) din Comisia parlamentara,
inclusiv senatorul Crin Antonescu, aspirant la functia
de Presedinte al Romaniei:

- Art.3: "Prin lege organica se pot recunoaste zone
traditionale ca subdiviziuni administrative ale
regiunilor.�

- Art.6, alin.1: "Reprezentantii legali ai minoritatilor
nationale pot infiinta, potrivit statutului minoritatilor
nationale adoptat prin lege, organe proprii de decizie
si executive, cu competente privind dreptul la
pastrarea, dezvoltarea si exprimarea identitatii lor. �

-Art.12, alin.5: "Minoritatile nationale pot folosi in
mod liber, in spatiu public si privat, propriile simboluri
care reprezinta identitatea lor etnica, culturala,
lingvistica si religioasa.�

Aceste texte neconstitutionale reflecta atitudinea
sustinatorilor pentru tradare de Neam si Tara!
La aceste exemple trebuie adaugat cel de la
art.135, alin.2, lit.d, menit sa faciliteze statelor si
firmelor straine jefuirea in continuare, de catre toti
cei interesati, a bogatiilor naturale ale Poporului
Roman. Comisia parlamentara a propus si sustinut
inlocuirea textului actual: "Statul trebuie sa asigure
exploatarea resurselor naturale, in concordanta cu
interesul national�, cu urmatoarea formulare: "Statul
garanteaza si promoveaza cresterea competitivitatii
economiei romanesti prin exploatarea resurselor de
productie in conditii de maxima eficienta economica
si cu acordarea accesului nediscriminatoriu tuturor
celor interesati.�

Comisia parlamentara a indraznit sa propuna
pana si abrogarea unor atributii ale Curtii
Constitutionale a Romaniei!

Decizia din 17 februarie a.c. a Curtii Constitutionale
va fi motivata, pe mai mult de 100 de pagini, in
urmatoarele doua saptamani. Apoi, Comisia
parlamentara va trebui sa puna de acord textul
propunerii sale legislative cu Decizia si motivarea Curtii
Constitutionale. Dupa dezbaterea si aprobarea (putin
probabila) a proiectului de lege in Parlament urmeaza
sesizarea de catre Opozitie si Presedintele Romaniei
a Curtii Constitutionale. Dupa parcurgerea acestor
etape, practic nu se va putea organiza si desfasura
un referendum national pentru revizuirea Constitutiei,
in zilele de 24 si 25 mai a.c., asa cum a anuntat
premierul Victor Viorel Ponta.

In plus, in aceste zile cu temperaturi ridicate din
februarie 2014 se pune de o remaniere guvernamentala
sau de un divort politic in U.S.L. In P.N.L.

se urzeste de o noua impartire, iar U.D.M.R. actioneaza
pentru a intra in Guvernul Ponta III.

Pentru ca serialul "Balamucul� sa devina si mai
palpitant, se pregateste de catre Presedintele
Romaniei aplicarea, in premiera, a articolului 109,
aliniatul 2 din Constitutie, prin solicitarea inceperii
urmaririi penale impotriva primului-ministru si a unor
ministrii, urmata de suspendarea lor din functie.
In aceasta perspectiva, aproape sigura, criza
guvernamentala, disputele din P.N.L., declaratiile
televizate in studiouri diferite ale liderilor U.S.L.,
negocierile privind impartirea si ocuparea functiilor
de vice-premieri si ministri etc, sunt in zadar. La
momentul potrivit si foarte apropiat, Presedintele
Romaniei il va suspenda din functie pe primul-ministru
Victor Viorel Ponta, dupa ce in prealabil va solicita
inceperea urmaririi penale impotriva sa.

Este posibil ca la presiunea populatiei, care va iesi
in strada, in mod pasnic, in tot mai multe localitati si
in numar din ce in ce mai mare, sa se ajunga la un
Guvern de tehnocrati care sa organizeze alegerile
pentru Parlamentul European.

In actualul context politic este evident ca tentativa
U.S.L. si U.D.M.R. de revizuire a Constitutiei impotriva
Poporului Roman este sortita esecului, atat spre
sfarsitul lunii mai a.c., cat si pana la finele anului
2014! Cei din Parlament care nu sunt realisti vor
"lucra� de pomana, la Cooperativa "Munca in Zadar
�, fiind motivati politic de liderii lor.

Realistul si vizionarul poet Alexandru Vlahuta a
scris in iunie 1881, la Targoviste, poezia "Carmacii�
din care am retinut urmatorul fragment:

"S-apoi, dupa ce-au dat palme, si-au scuipat in fata tarii,

Dupa ce-a-mbrancit poporul in prapastia pierzarii,

Dupa ce n-a ramas lucru nebatjocorit de ei,

Au curajul acesti oameni de nimic, acesti misei

Au curaju-n fata lumii ca sa strige-n gura mare:

Ne vrea tara! Ii vrea tara? Auziti nerusinare!

Vai, de-ar fi pe voia tarii, stiti voi unde v-ati trezi!

Intr-o ocna, da! Acolo oasele v-ar putrezi!�

Dr. GHEORGHE FUNAR,
presedintele Partidului Romania Mare

Lasă un comentariu