De ce doresc cetatenii comunei Cucerdea demiterea primarului prin REFERENDUM?

Distribuie pe:

Comuna Cucerdea este compusa din trei sate: Cucerdea, Seulia de
Mures si Bord. Incompetenta, delasarea, comoditatea, abuzurile,
fraudarea bugetului local, lipsa de interes in dezvoltarea comunei,
nerespectarea legii, managementul sub orice critica, sfidarea
cetatenilor si aroganta primarului au umplut paharul acestor neajunsuri.
Cele 3 sate si cetatenii lor sunt saraci, inglodati in datorii si lipsuri,
obligati sa plateasca sume foarte mari in plus la impozitele si taxele
locale, datorita greselilor de nepermis ale executivului.
Pe seama procesului verbal de constatare numarul 2529/31.10.2013,
incheiat in urma actiunii cu tema "Audit financiar asupra conturilor
anuale de executie bugetara� pe anul 2012, la comuna Cucerdea,
CURTEA DE CONTURI A JUDETULUI MURES a constatat grave si
flagrante deficiente si abuzuri in nerespectarea legii, prejudiciind cu
zeci si sute de mii de lei bugetul local, deficiente amplu evidentiate in
Procesul Verbal de constatare.

Cateva constatari ale CURTII DE CONTURI:

Au fost subevaluate impozitele si taxele pe cladiri si terenuri, ca
urmare a nerespectarii Legii 571/2003 privind codul fiscal, cu referire la
delimitarea zonelor, atat in intravilanul, cat si in extravilanul localitatilor,
fiind estimate venituri fiscale nestabilite in perioada 2008-2012, in suma
totala de 297.566 lei.
Nu au fost stabilite si ca urmare nu au fost incasate venituri cuvenite
bugetului local, reprezentand taxa pe teren datorata de chiriasi pentru
terenurile inchiriate aflate in patrimoniul Primariei, in suma totala de 24 267 lei!?
Incepand cu data de 01.01.2010 au fost majorate indemnizatiile
primarului si viceprimarului, fiind estimate plati in afara legii, suma
estimata la 64.552 lei (cu titlul "Spor de dispozitiv�, 25% din indemnizatia
lunara). Idem cu 01.01.2013, suma 21.401 lei (cu titlul "Spor de dificultate�,
30% din indemnizatia lunara de incadrare).
In perioada 01.01.2010-30.09.2013, au fost angajate si efectuate
cheltuieli nejustificate, fara temei legal, functionarilor publici,
personalului contractual si personalului care ocupa functii de demnitate
publica, in suma de 164.710 lei, reprezentand cotravaloarea mesei calde
si asigurarea unei tinute decente.
AU FOST ANGAJATE PLATI ILEGALE din bugetul local catre S.C. LADI
FLOUR S.R.L., in suma estimata de 18.015 lei, prin ACHITAREA UNOR
LUCRARI NEEXECUTATE la obiectivul de INVESTITII "Modernizarea
aleei pietonale Cucerdea� si foarte multe alte prejudicii si cheltuieli in
afara legii, prin abuz, necunoastere si prostie.
Curtea de Conturi a decis: suspendarea masurilor care contravin
reglementarilor legale in domeniul financiar, stabilirea intinderii si
recuperarea prejudiciilor create bugetului local, prin angajarea unor
cheltuieli nelegale, stabilirea intinderii si recuperarea prejudiciului
bugetului de stat prin decontarea unor lucrari neexecutate. Toate
aceste prejudicii financiare, recuperarea lor, datorita incompetentilor,
neglijentei si unor interese obscure se pun acum in carca cetatenilor cu
instiintari de plata expres. Cetatenii comunei, in majoritatea covarsitoare,
nu au posibilitatile materiale sa plateasca incompetenta, manariile la
bugetul local, deficientele executivului si prostia celor de la Primarie.
CINE A GRESIT SA PLATEASCA! Cetatenii doresc prin REFERENDUM
demiterea primarului si dizolvarea Consiliului Local, in majoritatea lor
marionetele primarului. Pana in prezent, in aceasta directie s-au strans
in jur de 450 de semnaturi, si lista este in crestere. Totalul cetatenilor
inscrisi pe listele electorale este de 1.250 de persoane, procentul realizat
pana in prezent fiind de 36% fata de necesarul de 25% pe liste pentru
demiterea primarului si dizolvarea Consiliului Local.
Ca fiu al satului, le recomand concetatenilor mei dragi mai multa
vigilenta atunci cand se afla in cabina de vot, sa respecte legea, sa se
adreseze organelor abilitate (D.N.A. si PARCHET), sa solicite sprijinul
Prefecturii, Consiliului Judetean si al unor televiziuni, pentru finalizarea
demersului lor si iesirea din marasm a Comunei.

Lasă un comentariu