IN ATENTIA ELEVILOR SI STUDENTILOR!

Distribuie pe:

Serviciul Evidenta Persoanelor Targu-Mures aduce la cunostinta
tinerilor care domiciliaza in alte localitati, insa frecventeaza cursurile
unitatilor de invatamant din municipiul Targu-Mures si locuiesc mai
mult de 15 zile la o alta adresa, ca au obligatia sa solicite inscrierea
in actul de identitate a mentiunii privind stabilirea resedintei.
Documentele necesare pentru inscrierea in actul de identitate a
mentiunii de stabilire a resedintei, sunt:

- cererea tip (disponibila si pe pagina de internet a institutiei);

- actul de identitate in care urmeaza sa se inscrie mentiunea de
stabilire a resedintei;

- documentul cu care se face dovada adresei de resedinta (original
si copie);

- chitanta in valoare de 5 lei reprezentand contravaloarea taxei
extrajudiciare de timbru (ghiseul 5).

Studentii care solicita stabilirea resedintei in locuri de cazare
in comun pot depune cererea personal sau prin intermediul
administratorilor imobilelor. Informatii suplimentare se pot obtine la
nr. de telefon 0265-25.03.91, direct la sediul serviciului din Targu-Mures,
str. Calarasilor nr. 26-28, de luni pana vineri, intre orele 8.30-16.30,
precum si de pe pagina de internet a institutiei www.tirgumures.ro.

Sef serviciu,

Lasă un comentariu