RELATIA SC ELECTRICA SA CU CONSUMATORII TREBUIE IMBUNATATITA

Distribuie pe:

La inceputul acestei luni, m-am prezentat la sediul SC Electrica SA �
Furnizare, din Targu-Mures, pentru a-mi schimba planul tarifar. Cand
am ajuns la ghiseu, dupa ce asteptasem la o coada destul de lunga,
mi s-a spus ca imi trebuie copie dupa buletinul de identitate, ca altfel
nu mi se poate rezolva problema.
Doresc ca, pe aceasta cale, sa imi exprim nemultumirea fata de
sistemul birocratic si lipsa de respect fata de consumatori din partea
acestei societati, pentru urmatoarele motive: peste tot ai nevoie de
copii, desi am prezentat contractul original, cu toate datele necesare,
pe care le putea certifica lucratorul de la ghiseu; toate datele mele
exista la SC Electrica SA computerizat, ca doar s-au cheltuit destui
bani pe sistemul informatic; exista zeci de afise pe pereti, scrise
marunt si lipite foarte sus, incat nimeni nu are rabdare sa citeasca
tot, iar cei mai multi nici nu le vad; o astfel de operatiune, pe care am
solicitat-o eu, ar trebui sa se faca telefonic.
In conditiile actuale, suntem nevoiti sa ne invoim de la serviciu
sau chiar sa ne luam concediu ca sa rezolvam o problema minora, iar,
uneori, nici nu reusim de la prima incercare. Cei mai multi oameni
care asteptam in fata ghiseului eram nemultumiti, nu ne doream decat
sa scapam cat mai repede de acolo. Daca tot se solicita copii dupa
acte, de ce SC Electrica SA nu are un xerox in incinta, astfel incat sa
nu cautam nauci un copiator prin zona?!
Sper ca, prin masurile de imbunatatire a activitatii, SC Electrica SA
sa reuseasca micsorea tensiunii si nemultumirile consumatorilor.

DOINA SERBAN - Sancraiu de Mures
(GODRI PETER si AUREL COSMI - Targu-Mures)

Lasă un comentariu