„Țepe" locale marca „Herbalife"

Distribuie pe:

„Vă invităm la o evaluare gratuită", bla, bla, după care suntem invitați în diverse birouri arătoase, să cumpărăm ca „să testăm" borcane cu prafuri de un milion și jumătate vechi, interzise în America (oare de ce, că doar „conțin soia din culturi peste care nu trec nici avioanele"), ba pentru slăbit, ba pentru îngrășat. Aș zice, poate, sunt afrodisiace, fiindcă mie personal mi-au dat o stare de euforie. Cine invită pe altcineva la aceste prezentări primește un baton cadou, aceeași marcă „Herbalife" trad iarba vieții, gândindu-mă dacă nu cumva sunt... droguri în adevăratul sens al cuvântului, cu care fac trafic sportivii, că doar fotbalistul Ronaldo și le permite. O doamnă afirmă că ani de zile și-a cheltuit salariile pentru a testa toate „aromele" acestea gustoase, menite a înlocui micul dejun și cina, dar departe de a slăbi, a ajuns la „cuțit" (operație) și are dreptul să-i dea în judecată pentru acest lucru. Așadar, fiți atenți la aceste invitații! Dacă vă place laptele de soia cu arome, găsiți la 10 lei peste tot. Dar de aici până la 140 lei, e mare distanța. Șeful local al „afacerii"este șef de tir și se laudă că din aceste vânzări câștigă mai mult decât președintele României. Jenant de-a dreptul. Am primit și eu o invitație la hotel „Concordia", după care mi s-a spus că, dacă vreau să asist la următoarea, trebuie să plătesc o sumă prea mare pentru cât de penibilă era vorbitoarea din Brașov: „Dacă vreți vacanțe în Maldive, și nu la Costinești, deveniți distribuitori «Herbalife», aflați cum, la aceste prezentări". I-aș răspunde că mie cel mai mult îmi plac vacanțele la festivalurile de teatru și film de la Costinești, și chiar nu sunt curioasă cum e în Maldive, prefer Marea Neagră de la noi din țară, și din Bulgaria, și Grecia, cel mult Turcia! Fiecare, cu gusturile lui. Despre cât de (in)culți sunt acești distribuitori, vorbește pregătirea lor - șofer de tir, paznic, vânzătoare, nu am întâlnit nici măcar un intelectual, invitația fiindu-mi adresată de cineva care se prezintă „sportivă de triatlon", dar habar nu are să înoate (triatlon-ul include înotul), venind dintr-o țară străină tocmai în Târgu-Mureș din motive pe care nu le comentăm. Însă experiența la „Herbalife" seamănă pentru mine mai mult cu o revistă de can-can. Nu vă lăsați păcăliți, stimați cititori, evitați marca „Herbalife"!

 

Lasă un comentariu