HEINEKEN România anunță câștigătorii celei de-a patra ediții a programului HEINEKEN pentru Comunități, în Târgu-Mureș

Distribuie pe:

Târgu-Mureș, 15 iulie 2015 - Asociația Sănătate și Speranță, cu proiectul „Ieși din casă!" și Fundația Comunitară Mureș, cu proiectul „Academia Velo" sunt câștigătorii programului HEINEKEN pentru Comunități, ediția 2015, derulat de HEINEKEN România și Asociația CSR Nest. Proiectele vor primi o finanțare în valoare de 40.000 lei fiecare, investiția făcută de HEINEKEN România în comunitatea locală din Târgu-Mureș, prin programul HEINEKEN pentru Comunități, ajungând astfel la 360.000 lei.

Organizațiile nonguvernamentale câștigătoare au fost desemnate în urma unui proces de evaluare a proiectelor înscrise în programul „HEINEKEN pentru Comunități" de către un juriu format din reprezentanți ai HEINEKEN România și ai Asociației CSR Nest.

Scopul proiectului „Ieși din casă"este crearea unei comunități și a unui grup de suport de adulți, tineri și copii pentru încurajarea activităților outdoor. Astfel, se urmărește creșterea numărului de persoane care desfășoară activități în aer liber, precum și dezvoltarea unei baze logistice de activități de grup outdoor care va asigura sustenabilitatea proiectului și activitățile programelor cu copii și tineri.

Prin proiectul „Academia Velo", Fundația Comunitară Mureș își propune creșterea siguranței rutiere prin educarea, conștientizarea bicicliștilor și șoferilor în legătura cu legislația rutieră și cauzele cele mai frecvente ale accidentelor în care sunt implicați aceștia. Totodată, proiectul își propune creșterea numărului de bicicliști, contribuind astfel la o mobilitate urbană sustenabilă și la creșterea calității mediului urban.

„Îi felicit pe câștigătorii ediției a patra a programului HEINEKEN pentru Comunități și pe toți cei care s-au înscris, și le mulțumesc că sunt alături de noi în inițiativa de a susține comunitatea din Târgu-Mureș. Sunt mândru că putem susține proiecte relevante și contez pe asociațiile câștigătoare că vor livra rezultate cu impact pozitiv pentru comunitatea din Târgu-Mureș", declară Istvan Szabo, directorul fabricii de bere HEINEKEN din Târgu-Mureș.

Anul acesta în program au fost înscrise 8 proiecte din partea a 8 organizații nonguvernamentale cu sediul în orașul Târgu-Mureș.

Proiectele depuse au acoperit toate cele trei direcții prioritare specifice pentru orașul Târgu-Mureș, respectiv: 1 proiect în domeniul social, 5 proiecte în domeniul educației și 2 proiecte mixte (educație-voluntariat). Aceste direcții au fost identificate anul trecut împreună cu reprezentanți ai societății civile, autorităților publice locale și mass media în cadrul unor sesiuni de consultări. Implementarea proiectelor câștigătoare va avea loc între 15 iulie 2015 - 15 februarie 2016, iar în această perioadă finanțatorul va organiza vizite permanente de monitorizare.

„Identificarea priorităților pentru orașul Târgu-Mureș realizată anul trecut în urma consultărilor cu societatea civilă, autoritățile publice și mass media locale ne-a permis o creștere a calității proiectelor depuse atât în 2014 cât și în 2015. Cele 8 proiecte înscrise în ediția din acest an a programului HEINEKEN pentru Comunități acoperă toate cele trei linii prioritare stabilite pentru orașul Târgu-Mureș, iar prin natura lor răspund unor nevoi reale ale acestei comunități", spune Sergiu Sebesi, președintele Asociației CSR Nest.

Despre HEINEKEN pentru Comunități:

Programul HEINEKEN pentru Comunități, derulat de HEINEKEN România în parteneriat cu Asociația CSR Nest, este destinat sprijinirii comunităților locale în care compania operează, prin investiții în proiecte relevante pentru acestea. În cei cinci ani de desfășurare, prin programul HEINEKEN pentru Comunități, compania a investit la nivel național peste 1,6 milioane lei în 33 de proiecte implementate sau care sunt în curs de derulare.

Rolul Asociației CSR Nest în cadrul programului HEINEKEN pentru Comunități este de a asigura implementarea sa eficientă și de a coordona desfășurarea proiectelor câștigătoare din cele patru comunități locale, oferind suport și know-how pe toată durata de implementare a acestora. Pentru mai multe informații despre programul HEINEKEN pentru Comunități, vizitați website-ul www.heineken-pentru-comunitati.ro

 

Lasă un comentariu