Ne scriu cititorii - Conducerea Aeroportului Târgu-Mureş nu are cunoştinţă de acest aspect?

Toamna aceasta an făcut o călătorie, dus-întors, cu Wizzair, până la Dortmund, în Germania, la copii. Am plecat la sfârşit de septembrie şi am revenit, la Târgu-Mureş, la sfârşit de octombrie. După cum se ştie, Wizzair este o companie aeriană ungară care decolează din România spre diferite puncte ale Europei, deci deserveşte populaţia acesteia. Ceea ce ne-a surprins este faptul că deşi la bordul ei se îmbarcă mulţi români-români, personalul, de la piloţi la stewardese, comunică cu aceştia doar în limbile maghiară, engleză şi germană, fără a pronunţa nici măcar un cuvânt în limba română, ceea ce-i face pe aceştia să se simtă de-a dreptul umiliţi. Pe întreg parcursul zborului, nici la plecare şi nici la întoarcere n-am auzit din partea acestora nici un cuvânt româneşte, în dialogul lor cu pasagerii, fie că era vorba de comunicări oficiale sau de solicitarea unor servicii. Lucrul acesta ne-a surprins foarte neplăcut, mai ales că în urmă cu doi ani, când am parcurs acelaşi traseu personalul de la bord folosea şi limba română. Ce s-a întâmplat între timp, nu ştim, dar nu e bine deloc. Întrebarea o adresăm, desigur, conducerii Aeroportului „Transilvania" din Târgu-Mureş, care nu credem că nu are cunoştinţă de acest aspect. Aşteptăm răspunsul tot prin intermediul ziarului la care ne-am adresat.

 

Cu mulţumiri, Elena Văidean, Târgu-Mureş

Lasă un comentariu