S.U.A., JOS „MÂNA" DE PE ROMÂNIA! (VI) România, republică autonomă sub suzeranitate americană (IV)

Parlament. Unii români, neînțelegând că sunt victimele unor forțe menite să-și impună interesele pe un fundal de haos și nesiguranță, s-au lăsat angrenați de presă într-o incredibilă isterie de terfelire a imaginii Parlamentului, acuzându-l integral de corupție, fără să realizeze că adevărata vinovăție, pentru vidul de legi serioase, unele chiar antiromânești, este explicabil nu datorită neseriozității sau incompetenței parlamentarilor, nu pentru că aceștia nu ar avea viziunea de ansamblu a scoaterii României din impas, ci datorită (și) „partenerilor" noștri americani care, încălcând cu o frenezie de neimaginat regulile democratice și diplomatice, au luat decizii globaliste, privind guvernarea României, „peste capul" Parlamentului și, atenție români!, s-au dedat la acțiuni nedemne care compromit definitiv prestigiul propagandistic de care S.U.A. fac atâta bravadă:

• i-au chemat la „discuții" pe liderii Opoziției și ai Puterii, din Parlament, la sediul Ambasadei S.U.A. din București (D. Theampson, N. F. Taubman, M. Gittenstein etc);

• i-au pus să semneze angajamente că o lege anume va fi votată conform „recomandării" lor (încălcându-și atribuțiile diplomatice stabilite, în 1961, la Conferința de la Viena);

• i-au „îndemnat" să voteze legi conforme cu „dispozițiile" venite de la F.M.I., Banca Mondială și U.E.;

• i-au atenționat să abandoneze diferite acte normative (D. Thompson, însărcinat cu afaceri al S.U.A.);

• i-au invitat la convorbiri „discrete", față de public, cu adoptarea unei atitudini antirusești a României în problema Ucrainei (V. Nuland, adjunct al secretarului de stat Kerry);

• i-au substituit în autoritate pe parlamentari și și-au dat girul pentru anularea alegerilor, după ce Parlamentul votase anterior suspendarea președintelui Băsescu și poporul decisese eliberarea acestuia din funcție („emisarul" P. Gordon);

• i-au susținut pe unii politicieni și pe unele partide (M. Gittenstein a pledat pe față pentru P.D.L. și a fost constant ostil interesului Național al României);

• i-au dezavantajat pe unii politicieni și pe unele partide (T. L. Deare a intervenit în destrămarea Alianței și discreditarea P.R.M., iar actualul ambasador H. Klemm a ajuns până acolo încât a cerut chiar demisia președintelui P.S.D.);

• i-au „vizitat" la locul de muncă pe parlamentari, în Parlament, pentru a le da „sugestii" (M. Gittenstein);

• i-au atacat pe aleși prin denigrare, decredibilizând Parlamentul și democrația (ceea ce a însemnat, conform ex-ministrului de externe Severin, „o contribuție masivă la decredibilizarea parlamentarismului și pluripartidismului în ochii românilor și prin aceasta la decredibilizarea democrației în ansamblul ei") etc.

Despre această călcare nefirească în picioare a competențelor „partenerilor" de drum, întreprinsă de oficiali ai S.U.A. față de parlamentari și alți demnitari ai noștri, distinsul academician D. C. Giurăscu o numea „invitație a subalternului la autoritatea superiorului". „Superior" care, sfidând în mod dictatorial principiul de parteneriat, își permite nu numai să se constituie într-o putere nelegitimă care ne controlează puterea legitimă (Parlamentul etc), ci și să încurce lucrurile, făcându-i responsabili pe alții, într-un joc periculos care îi face pe români să se urască între ei, să se bucure de necazul celuilalt, să fie dezamăgiți de țara lor, să plece… Iar dacă această înjosire a noastră vi se pare cumva vreun afront prea nerealist adus de mine S.U.A., ai cărei ambasadori ne împuie capul cu cât de buni sunt ungurii și autonomia (N. Taubman, în 2006), cu cât de rău i-am primit pe năvălitorii țigani (considerând Biserica Ortodoxă ca „avanpost al înrobirii") și ne putem „revanșa" fiind acum o „țară - exemplu" de primire a invadatorilor musulmani (H. Klemm), să ascultăm ce ne spune demnitarul A. Severin: „însărcinatul cu afaceri al S.U.A., dl Dean Thompson… i-a convocat la reședința sa, cu un preaviz de 24 h, pe președinții celor două Camere ale Parlamentului României - demnitarii cu numerele 2 și 3 în ordinea de precădere a ierarhiei Statului Român - pentru ca în prezența unor politicieni români din opoziție, presupus agreați de administrația americană și, la rândul lor, invitați… să le ceară abandonarea unor acte normative cu impact exclusiv intern, aflate pe agenda legislativului… Spre cinstea sa și spre satisfacția opiniei publice, președintele Senatului a declinat o asemenea convocare, refuzând atât locul, cât și formatul și agenda discuției". Acum vedeți, dragi români, cine face legea în Parlamentul României?

 

Lasă un comentariu