3 alimente-medicament care te scapă de oftalmolog: legumele, fructele şi peştele

Pentru ochii noştri ar trebui să includem în meniu o mulţime de fructe şi legume colorate. Nu numai morcovii sunt buni pentru sănătatea ochilor, ci există o gamă mai largă de alimente care au efect benefic pentru vedere. Pe lângă anumite legume şi fructele şi peştele ne protejează împotriva bolilor de ochi.

Pentru sănătatea ochilor, este indicat să ne diversificăm dieta alimentară, punând accent pe consumul peştelui, legumelor şi fructelor, susţin specialiştii. Somonul, tonul şi sardinele, adică peştele gras, precum şi uleiurile grase au un conţinut ridicat de acizi graşi Omega-3, benefici împotriva sindromului de ochi uscat şi retinopatiei. La fel ca orice peşte gras, somonul este o sursă bună de acizi graşi de tip omega-3, esenţial pentru sănătatea ochilor. Consumul de somon ajută la tratarea bolilor de ochi. Somonul este una dintre cele mai bune surse de vitamina D care ajută la păstrarea sănătăţii ochilor, sănătăţii cardiovasculare şi joacă un rol foarte important în creşterea oaselor, explică specialiştii oftalmologi. Deficienţa de vitamina D a fost desemnată cauza riscului ridicat de cancer, boli pulmonare, diabet de tip-1, scleroză, şi artrită reumatoidă.

Lasă un comentariu