Doar jumătate dintre români folosesc listă de cumpărături!

Distribuie pe:

Dintr-un studiu GfK, citat de Mediafax, realizat pe un eşantion de 3.000 gospodării, prin monitorizarea continuă a consumului casnic din România, pentru toate categoriile de produse de larg consum, aflăm că românii îşi fac cumpărăturile dintr-un singur magazin, sunt grăbiţi, nu au listă şi îi interesează doar să se încadreze în buget.

Chiar daca majoritatea românilor declară că le place să meargă la cumpărături în magazine care au totul sub un singur acoperiş, comportamentul lor de cumpărare şi luarea deciziilor sunt influenţate şi de preţ. 72% dintre ei sunt dispuşi să îşi facă achiziţiile din mai multe magazine dacă aceasta îi ajută să obţină un preţ mai mic sau oferte mai convenabile.

Listă de cumpărături folosesc doar jumătate dintre români, dar tendinţa este în scădere, de la un an la altul, în contrast cu ceilalţi europeni.

Pe de altă parte, cumpărătorii din România se plâng că nu au timp suficient pentru a-şi achiziţiona cele necesare, ei fiind mereu pe fugă şi alegându-şi marfa în funcţie de ceea ce găsesc în magazine. În opinia GfK, acest lucru este influenţat, într-o oarecare măsură, de dezvoltarea sub potenţial a comerţului modern de proximitate.

 

Lasă un comentariu