Târgul de Cariere prezent la Sibiu cu mii de oportunităţi, mini-interviuri, Speed Challenge-uri şi cu Atelierul Digital Google

Cea mai mare reţea de evenimente de carieră din România şi Republica Moldova, Târgul de Cariere, ajunge miercuri şi joi, 29-30 martie, la Sibiu şi aduce o ofertă variată de joburi în peste 40 de companii şi organizaţii, internshipuri şi stagii pentru cei care vor să crească din punct de vedere profesional şi să facă următorul pas în carieră.

În plus, au loc competiţii contracronometru de traducere în limbile engleză şi germană, iar persoanele interesate de marketing online pot urma gratuit Atelierul Digital Google.

Precizările referitoare la acest eveniment le face PR managerul Târgului de Cariere (TdC) Corina Brânduşan.

„Companiile sunt pregătite să-i cunoască pe candidaţi, angajatorii pregătesc mini-interviuri pentru ei, Google vine cu Atelierul Digital Google şi vor avea loc concursuri. Pentru prima dată aducem la Sibiu Standul de Demisii, locul unde participanţii decid dacă locul de muncă actual e cel potrivit pentru ei şi unde primesc consiliere profesională", spune Corina Brânduşan,

PR managerul Târgului de Cariere (TdC).

- În ce domenii se caută personal?

- Peste 2.000 de posturi în 40 de companii şi organizaţii. Angajatorii care vin la Târgul de Cariere caută noi colegi în domenii precum IT, auto & automotive, inginerie, producţie, limbi străine, servicii financiare, servicii clienţi, management, contabilitate, transporturi, logistică, vânzări, achiziţii. În plus, se caută vorbitori de engleză, franceză, germană, italiană, spaniolă, daneză, portugheză şi bulgară.

Compania Genpact are disponibile în acest moment peste o sută de poziţii, Faurecia recrutează specialişti logistică, supervizori producţie, specialişti resurse umane, ingineri şi specialişti în domeniul economic, în timp ce Lidl caută manageri de proiect, şefi de vânzări şi de raion, specialişti transporturi şi consultanţi.

Bosch Rexroth vrea să cunoască la Târgul de Cariere ingineri cu diferite specializări: mecanică, electromecanică, electrică, electronică, automatizări, dar şi studenţi, iar Hornbach îi aşteaptă la târg atât pe cei care au experienţă, cât şi pe cei care acum pornesc în drumul spre clădirea carierei lor.

De asemenea, mai recrutează în 29-30 martie companii precum Accenture, Porsche Engineering, Azets, Stefanini, BearingPoint, Bertrandt, Conectys, Fujikura, Hornbach, Star Transmission & Star Assembly, Thyssenkrupp Bilstein, Arvato Bertelsmann, Auchan, Ceprocs, DesleeClama, JYSK, KeepCalling, KFC, Kromberg & Schubert, Kuka Systems, Lugera, Marquardt, McDonald's, MeinJob, MHP - a Porsche Company, MicroFuzzy, Penny Market, PPRO, Profi, Sefar, Sykes, Visma.

La TdC mai participă AIESEC, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Sibiu şi Universitatea „Lucian Blaga" din Sibiu.

- Care sunt noutăţile?

- Google România şi Fundaţia LEADERS aduc Atelierul Digital la Târgul de Cariere Sibiu. Participanţii vor învăţa noţiuni ce ţin de cele mai populare trenduri online, oportunităţile din mediul digital şi strategiile de marketing digital aplicate de companii, dar şi noţiuni aprofundate despre prezenţa online, SEO&SEM, social media şi email marketing.

Atelierul Digital Google va avea loc miercuri, 29 martie, de la ora 10, la Hotel Ramada şi va fi bazat pe un studiu de caz real. Participarea e gratuită, însă locurile sunt limitate. Înscrieri pentru ultimele 30 de locuri se fac aici: http://targuldecariere.ro/sibiu/seminarii. În plus, participanţii la Târgul de Cariere Sibiu îşi pot testa nivelul de limbă engleză şi germană în cadrul competiţiilor contra cronometru Speed Challenge care au loc pe tot parcursul târgului.

În cadrul TdC va fi amplasat Standul de Demisii, locul unde candidaţii vor putea discuta cu recrutori şi psihologi despre viaţa lor profesională şi vor putea decide dacă jobul lor actual e cel potrivit pentru ei.

- Ce surprize îi aşteaptă pe candidaţi şi participanţi?

- Târgul de Cariere se implică anul acesta în susţinerea cercetării. Astfel, candidaţii şi companiile pot dona pentru a susţine acest domeniu. Campania Cutting-Edge Research (CER) îşi propune să susţină cercetarea în România şi să le arate tinerilor că şi în ţară îşi pot construi o carieră de succes. Campania are ca scop strângerea de fonduri pentru organizarea unei şcoli de vară la care vor participa tineri olimpici la fizică.

Organizatorii TdC pregătesc premii şi surprize pentru participanţi. Astfel, cei care vor dona în cadrul târgului pentru susţinerea cercetării în România au ocazia să câştige un weekend la Poiana Braşov, abonamente la UNTOLD festival şi vouchere la Street Food Festival.

- Când şi unde vă găsesc cei interesaţi?

- Târgul de Cariere Sibiu are loc miercuri şi joi, 29-30 martie 2017, la Hotel Ramada, iar accesul este liber. Toate detaliile despre Târgul de Cariere şi oportunităţile profesionale sunt pe www.targuldecariere.ro.

Lasă un comentariu