Ministerele, obligate să ia măsuri de reducere a birocraţiei!

Distribuie pe:

În şedinţa de săptămâna trecută (31 martie 2017), Guvernul a aprobat planul de acţiuni privind reducerea sarcinilor administrative impuse mediului de afaceri, document subscris obiectivelor de debirocratizare.

Planul de acţiuni cuprinde mai multe etape, prima fiind constituirea la nivelul fiecărui minister, până la 7 aprilie, a unei echipe multidisciplinare, formată din experţi la nivel tehnic şi juridic, responsabilă cu monitorizarea simplificărilor administrative.

Echipele de experţi constituite vor fi convocate la Guvern, până la 11 aprilie, pentru a prezenta planul de simplificare, apoi, trimestrial, se vor prezenta rapoarte.

„Vor fi organizate întâlniri cu reprezentanţii forurilor de consultare pentru colectarea şi analiza recomandărilor şi propunerilor mediului de afaceri şi vor fi armonizate propunerile de simplificare transmise de ministere. Termen de realizare - permanent, cu întâlniri lunare cu reprezentanţii Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat", precizează Guvernul. 

Lasă un comentariu