Majorări salariale pentru angajații MAI care lucrează în afara programului

Distribuie pe:

În Monitorul Oficial nr. 498, din 29 iunie a.c., a fost publicat Ordinul nr. 78/2017 al ministrului Afacerilor Interne privind condițiile de acordare a majorării salariale pentru personalul Ministerului Afacerilor Interne (MAI) planificat să asigure continuitatea îndeplinirii atribuțiilor specifice, în afara programului normal de lucru, de la domiciliu, precum și activitățile pentru care se asigură continuitatea îndeplinirii atribuțiilor specifice.

Majorările salariale se acordă pentru intervenția în mediul rural efectuată de personalul din cadrul secțiilor de poliție rurală, polițiilor comunale și posturilor de poliție comunală, la sesizările sistemului unic național pentru apeluri de urgență (112) și alte evenimente semnalate privind apărarea drepturilor și libertăților fundamentale ale persoanei, a proprietății private și publice, prevenirea și descoperirea infracțiunilor, respectarea ordinii și liniștii publice, când nu se poate asigura îndeplinirea atribuțiilor specifice în program de lucru în ture sau schimburi, cercetarea la fața locului și intervenția specializată pentru prinderea în flagrant, efectuate de către personalul din structurile de poliție judiciară, criminalistică și de suport operativ, organizate în cadrul Poliției Române și Poliției de Frontieră Române, când nu se poate asigura îndeplinirea atribuțiilor specifice în program de lucru în ture sau schimburi, precum și polițiștilor încadrați pe funcții de medici în spitalele din rețeaua sanitară proprie, care sunt nominalizați să asigure continuitatea îndeplinirii atribuțiilor specifice, în afara programului normal de lucru, de la domiciliu, pentru asistența medicală de urgență.

Cuantumul majorării se plătește lunar și se determină în funcție de salariul de bază, salariul de funcție ori, după caz, al soldei de funcție, volumul de timp lunar planificat și durata normală a timpului de muncă stabilită lunar.

 

Lasă un comentariu