Târnăveni, pe harta destinațiilor atractive pentru afaceri și turism - Lansarea primului proiect de branding de oraș din județul Mureș

Distribuie pe:

Având în vedere importanța unei promovări corect fundamentate, care să atragă investițiile necesare, Primăria Municipiului Târnăveni a demarat primul proiect de branding al unui oraș din județul Mureș, având ca obiectiv valorificarea potențialului economic și turistic local. Demersul implică, în primă etapă, desfășurarea unui studiu amplu în vederea realizării identității de brand, aceasta urmând să fie prezentată public în cadrul Zilelelor Municipiului Târnăveni, în data de 18 august, se arată într-un comunicat dat publicității de biroul de presă al municipalității.

La realizarea studiului au contribuit locuitori din întreg municipiul, inclusiv personalități locale care se implică activ în viața comunității.

„Procesul de lucru aferent include mai multe activități aflate în derulare: analiza statistică a indicatorilor demografici, sociali și economici, activități de cercetare calitativă (interviuri în profunzime cu personalități ale municipiului - profesori, preoți, artiști, scriitori, manageri, funcționari din administrația publică), activități de cercetare cantitativă (sondaj de opinie în rândul populației adulte neinstituționalizate, pe un eșantion de aproximativ 700 de subiecți), crearea identității vizuale și a manualului de identitate vizuală.

Tematica abordată în cadrul cercetărilor efectuate vizează coordonatele dezvoltării socio-economice recente a municipiului Târnăveni, autopercepția locuitorilor, evaluarea serviciilor publice și a calității vieții din municipiu. Pe baza analizei datelor colectate, va fi întocmit un raport de cercetare care va cuprinde concluzii și recomandări privind strategia de brand adecvată municipiului Târnăveni.

 În privința identității de brand, Târnăveniul va beneficia de un manual de identitate complet, care va conține strategia generală de brand, logo și slogan, arhitectura de brand și aplicații simulate ale identității vizuale pe diverse suporturi", se arată în cuprinsul informării publice, prin care Primăria Municipiului Târnăveni mulțumește cetățenilor pentru implicare și își exprimă încrederea că elaborarea proiectului de branding își va dovedi cu certitudine utilitatea în dezvoltarea municipiului pe termen lung. 

Lasă un comentariu