RCS-RDS Call Center înseamnă lipsă de comunicare

În această epocă de acumulare primitivă a capitalului, cei care aleargă după profit uită cu desăvârșire nevoile consumatorilor, adică pe cei în urma cărora se îmbuibează.

Ba mai mult, își permit să-ți strice programul ca până la urmă să nu facă nimic.

Domnișoare inutile cu aere de personalități se fâțâie în multele centre, casierii RCS-RDS, iar dacă se întâmplă să ai vreo problemă, răspunsul vine prompt, cu asprimea caracteristică încăperilor cu iz rustic: „problema nu intră în competența noastră".

Dacă realmente se ivește vreo problemă, nu funcționează internetul, televiziunea prin cablu etc., ești nevoit să suni la Call Center.

Acolo se cuplează robotul care îți indică să apeși tasta cutare sau cutare. Cum operatorul de serviciu întârzie să apară, lași totul baltă.

Mi s-a întâmplat și mie. Am sunat-o pe secretară. Cu suficiența persoanelor ce au un post sigur (uneori mult prea sigur) mi-a răspuns că are alte atribuții și că îmi dorește o zi bună.

Iată ce au învățat micii și marii întreprinzători de la noi, să „educe" personalul să emită fraze stereotipe aparent politicoase, pentru a eluda rezolvarea problemelor.

După zeci de telefoane, am primit în sfârșit un alt număr, mi-a răspuns o domnișoară. M-a întrebat cu cine are onoarea, apoi telefonul s-a întrerupt (probabil n-a avut timp să-și pilească unghiile). Am sunat din nou, fără să vreau, a trebuit să ascult textele, multele texte promoționale. Căci important este să vinzi, orice, atribuțiile slujbașilor nu mai contează, de maniere ce să mai vorbim?

Desigur, există și excepții.

Un tânăr care lucra la centrul din piața Teatrului era întotdeauna politicos cu toată lumea, serviabil.

Din păcate, am aflat cu mâhnire că a plecat în străinătate.

Au rămas ciurucurile...

Lasă un comentariu