Centenarul Marii Uniri, desfășurat sub logo-ul „Hora"

Concursul de idei, organizat de Ministerul Culturii, pentru selectarea logo-ului sub care se va desfășura Centenarul Marii Uniri s-a încheiat. Atât juriul, cât și cetățenii care au participat la procesul de votare au optat pentru simbolul „Hora", realizat de FCB Bucharest.

În prima etapă a procesului de jurizare, juriul format din experți din cadrul ministerului, al Uniunii Agențiilor de Publicitate, International Advertising Association, al Centrului de Excelență în Studiul Imaginii și al UNARTE a analizat propunerile și a acordat un punctaj în baza unei grile de evaluare.

În cea de-a doua etapă, publicul a avut posibilitatea de a alege, online, până duminică, 27 august, ora 23:59, identitatea vizuală pe care o preferă, votul contând în proporție de 25%.

La concurs s-au înscris trei agenții din România - Pastel, FCB Bucharest și BrandNew, care au propus în total 13 identități vizuale.

Pentru ca rezultatul să devină oficial, juriul trebuie să valideze votul publicului și să-l coroboreze cu cel al specialiștilor, ceea ce nu ar reprezenta decât „o formalitate", potrivit Ministerului Culturii.

Lasă un comentariu