Tichetele de masă apreciate atât de salariați și patroni, cât și comercianți!

Potrivit unui studiu recent al GfK, citat de agerpres.ro, tichetele de masă se bucură de o popularitate ridicată în rândul angajaților, al angajatorilor și al comercianților care le acceptă la plată, fiind un instrument de motivare pentru toți acești parteneri.

„Companiile care își motivează salariații prin tichete valorice se declară în proporție de 96% mulțumite și foarte mulțumite de sistemul de tichete, pe care îl apreciază pentru că este ușor de implementat și aduce beneficii importante.

Patru din cinci angajatori care acordă tichete valorice consideră că tichetele de masă sunt esențiale pentru bunul mers al afacerii. 84% dintre angajatorii care acordă tichete valorice apreciază avantajele fiscale asociate sistemului de tichete, iar 75% și, respectiv, 46% dintre companiile respondente consideră că acordarea de tichete valorice a condus la îmbunătățirea atmosferei la locul de muncă și, respectiv, la creșterea productivității angajaților. 80% dintre angajatorii care acordă tichete valorice susțin că tichetele de masă sunt esențiale pentru bunul mers al afacerii lor, iar unul din trei respondenți (36%) menționează contribuția acestora la reducerea absenteismului în rândul salariaților.

Principalele motive pentru care companiile din România aleg să își motiveze salariații prin intermediul tichetelor de masă constau în optimizarea costurilor, prin facilitățile fiscale și creșterea motivării angajaților, cu impact direct asupra competitivității companiei, a atragerii și retenției de personal.

În rândul companiilor care nu acordă tichete valorice, gradul de conștientizare a avantajelor acestora este mai redus comparativ cu cele care o fac. Și, totuși, aproape unul din doi angajatori care nu acordă tichete de masă (46%) consideră că acestea sunt esențiale pentru bunul mers al afacerii.

În ceea ce privește comercianții parteneri care acceptă tichetele la plată, aceștia se declară, în proporție de 77%, satisfăcuți și foarte satisfăcuți de tichetele de masă electronice și, în proporție de 75%, satisfăcuți și foarte satisfăcuți de tichetele cadou. 73% dintre comercianți au declarat că sunt satisfăcuți și foarte satisfăcuți de tichetele de masă pe suport de hârtie.

În privința voucherelor de vacanță, 79% dintre partenerii acceptanți (hoteluri, pensiuni, agenții de turism) sunt satisfăcuți și foarte satisfăcuți de această modalitate de plată. 67% dintre comercianți declară că implementarea sistemului de tichete valorice le-a adus reale beneficii, cum ar fi creșterea vânzărilor și a numărului de clienți, iar 48% dintre ei consideră că sistemul a contribuit la fidelizarea clienților", se arată în studiu. 

Lasă un comentariu