Diversitatea produselor BRUTĂRIEI ELDI atrage tot mai mulți consumatori

Interviu cu Kabai Elek Csaba, director marketing al S.C. brutăria ELDI S.R.L. Agrișteu

- Pentru început, vă rog să prezentați obiectul de activitate al Brutăriei Eldi și din ce an datează?

- Povestea Brutăriei Eldi a început acum 22 de ani, mai exact în anul 1996. Obiectivul de activitate al societății se poate deduce și din denumirea firmei. Eldi este cel mai mare producător în județul Mureș de produse de panificație și patiserie.

Astăzi, ELDI înseamnă 53 de magazine proprii - adică peste 20.000 de clienți zilnic, prezentă în peste 200 de locații, rețele internaționale și locale, și peste 400 de clienți tradiționali.

- Care sunt cele mai importante produse din nomenclatorul societății?

- Avem o sortimentație foarte bogată. În acest moment, Eldi produce peste 20 de sortimente de pâine și peste 70 de sortimente de panificație, ceea ce reprezintă o producție de aproape 700 de tone lunar. În top se află pâinea cu cartofi, care reprezintă mai mult de 50 % din producția de panificație și este disponibilă atât albă, cât și neagră, la gramaj de 500g, respectiv 1 kg.

- Consumatorii apreciază calitatea pâinii, la care inscripționarea de pe ambalaj este conformă cu standardele legale în vigoare. În acest context, ce se poate spune despre inscripționarea de pe ambalajul produselor ELDI?

- Toate produsele Eldi respectă inscripționarea conformă cu standardele legale în vigoare. Pentru produsele neambalate, care se comercializează în magazinele proprii, avem puse la dispoziția clienților toate informațiile necesare, iar pentru produsele ambalate, care se livrează către clienții revânzători sau HORECA, aceste informații se regăsesc automat pe ambalajul produselor.

- Pâinea este aproape indispensabilă în alimentație, prin aportul de calorii necesare organismului. Din nefericire, sunt brutării care folosesc amelioratori, afânători, emulgatori pentru ca pâinea să aibă un aspect plăcut. Care este opinia dumneavoastră vis-a-vis de aceste practici care au repercusiuni asupra calității pâinii?

- Tocmai acesta este unul dintre motive pentru care nu este bine să fii lipsit de concurență. Deși nu doresc să intru în detaliu, dar dacă tot a venit discuția despre concurența între companii, atunci ar fi bine să luăm în considerare că pentru a învinge competitorul este important, în primul rând, să te cunoști mai întâi pe tine, apoi pe el.

Chiar și din poziția noastră de lider căutăm tot timpul inovații noi pentru a răspunde noilor cerințe ale pieții.

Spre bucuria noastră, consumatorul român este tot mai exigent și mai atent la sănătatea lui, iar noi lucrăm constant la diversificarea producției pentru a răspunde cerințelor pieții.

După cum se poate observa, în ultimii ani există o tendință tot mai mare de creștere pentru produsele din făină integrală și fel de fel de semințe, iar sortimentația noastră este una foarte bogată în această direcție, unul dintre punctele cheie care ne diferențiază de competitorii noștri.

Un alt aspect important de menționat este că Brutăria Eldi deține sistemul de management al siguranței alimentelor certificat în conformitate cu cerințele SR EN ISO 22000.

- Ce propuneri aveți pentru perioada următoare?

- Perioada imediat următoare va aduce 2 unități noi ELDI în Târgu-Mureș, însă extinderea nu este o prioritate pentru noi. Prioritatea noastră este să continuăm remodelarea magazinelor proprii cu potențial, care dorim să le finalizăm în următorii 2-3 ani.

 

Lasă un comentariu