Din ciclul: „Am înnebunit, sau ce?" În loc de poveşti cu zâne şi Feţi-Frumoşi, lecţii despre plăcerile promiscuităţii, sodomiei şi desfrâului

Distribuie pe:

Organizaţia Naţiunilor Unite pentru Educaţie, Ştiinţă şi Cultură (UNESCO) a publicat la începutul acestui an, în versiune revizuită faţă de 2009, documentul „Educaţie sexuală completă" (CSE - Comprehensive Sexual Education), redenumindu-l „Ghidul tehnic internaţional pentru educaţia sexuală". Documentul pledează pentru încurajarea şi sprijinirea educatorilor în răspândirea, încă de la grădiniţă, a ideologiei şi practicilor LGBT (abreviere folosită ca termen colectiv pentru comunitatea persoanelor lesbiene, homosexuali şi transgen - travestiţi, transsexuali, bărbaţi efeminaţi, femei cu aspect masculin etc.). Sub acoperirea aşa-numitelor „drepturi sexuale şi reproductive", se are în vedere schimbarea legislaţiilor care apără valorile morale şi drepturile parentale, încurajând ideea de sex bazat pe contracepţie.

Noua orientare propusă a stârnit critici acerbe în rândul unor organizaţii care susţin că familia bazată pe căsătoria dintre bărbat şi femeie este unitatea fundamentală a societăţii şi are dreptul la protecţie din partea comunităţii şi a autorităţilor.

În ciuda obiecţiilor unor state membre ONU, „Ghidul tehnic internaţional pentru educaţia sexuală" face un pas înainte în promovarea avortului, îndoctrinându-i pe copii, de la vârsta de cinci ani, cu propaganda pro-homosexualitate, concubinaj şi promiscuitate, comentează LifeStyleNews, în ediţia sa din 20 martie, în timp ce publicaţia The New American vorbeşte despre un „asalt agresiv asupra drepturilor părinteşti şi moralităţii tradiţionale, ceea ce ar putea distruge întregi generaţii de tineri".

Specialiştii atrag atenţia că impunerea acestor standarde sexualizează copiii de grădiniţă, încurajând masturbarea, desfrâul, confuzia de gen, ideea de părinţi homosexuali, contracepţia şi sexul premarital. „Ghidul - afirmă Sharon Slater, preşedinta asociaţiei pro-familie Family Watch - este o abordare radicală a educaţiei sexuale, care promovează în rândul copiilor, de la cea mai fragedă vârstă, promiscuitatea, avortul şi diverse practici şi identităţi sexuale. Este un atac total asupra sănătăţii şi inocenţei copiilor din întreaga lume, venit din partea unora dintre cele mai puternice şi mai bine finanţate instituţii" .

Potrivit „Ghidului tehnic internaţional pentru educaţia sexuală", obiectivele UNESCO pentru copiii de grădiniţă care au împlinit vârsta de cinci ani vizează următoarele:

- băieţii vor putea să „descrie" familiile non-tradiţionale, ca de pildă lesbienele care cresc unul sau mai mulţi copii, sau bărbaţii homosexuali în calitate de părinţi;

- fetiţele vor putea să definească „genul şi sexul biologic şi să descrie în ce măsură sunt ele diferite";

- recunoscând că sexul este doar o simplă construcţie socială, copiii vor relata ceea ce simt „despre propriul sex şi despre sexul biologic";

- copiii în vârstă de cinci ani „vor da dovadă de respect pentru părinţi homosexuali", potrivit principiului „Fiecare poate iubi pe cine doreşte";

- copiii vor face apel la „adulţi de încredere" - alţii decât propriii lor părinţi - pentru afla „despre ei înşişi, despre sentimentele şi despre trupurile lor".

Obiective UNESCO pentru copiii de 9 ani:

- pe lângă tabla înmulţirii, ei trebuie învăţaţi că natura tradiţională masculină şi feminină este dăunătoare, iar „stereotipurile de gen contribuie la violenţă";

- ei trebuie să fie capabili să explice că „identitatea de gen a unei persoane nu se potriveşte neapărat cu sexul său biologic";

- copiii trebuie învăţaţi să respecte „identitatea de gen a celorlalţi („identităţile de gen" includ: transsexuali, bisexuali, intersexuali, pansexuali, travestiţi);

- pre-adolescenţii vor fi învăţaţi că masturbarea este benefică şi nu reprezintă o utilizare abuzivă a sexualităţii;

- copiii trebuie să ştie să descrie „reacţiile masculine şi feminine la stimularea sexuală" şi să „rezume elementele-cheie ale plăcerii sexuale".

Obiective stabilite pentru copii în vârstă de peste 12 ani:

- adolescenţii vor învăţa că sentimentele, fanteziile şi dorinţele sexuale sunt sănătoase şi că nu au dreptul să judece fanteziile sau dorinţele celorlalţi;

- băieţii şi fetele vor învăţa forme de sex fără penetrare, astfel încât să experimenteze plăcerea fără a contracta o boală cu transmitere sexuală sau a risca o sarcină;

- adolescenţilor li se va explica faptul că sodomia este „plăcută" şi chiar recomandabilă pentru evitarea infecţiilor.

(…) O preocupare deosebită a profesorilor trebuie să fie aceea de a-i învăţa pe copii să-i mustre, public, pe cei care nu acceptă că homosexualitatea şi transgenderitatea sunt normale şi benefice. (…). Profesorii sunt îndrumaţi să prezinte morala tradiţională ca fiind de modă veche. Mai mult, sunt încurajate relaţiile sexuale în afara căsătoriei. Înţelepciunea părinţilor şi a autorităţilor morale trebuie, în mod deschis şi categoric, respinsă, ca fiind bazată „pe ignoranţă, teamă şi/sau ură", comentează cei de la LifeSiteNews. Or, avertizează aceştia, indicii medicale indisputabile dovedesc că sodomia (relaţii sexuale anormale între parteneri de acelaşi sex sau între oameni şi animale - n.trad.) este extrem de dăunătoare şi constituie cauza principală a deceselor provocate de SIDA, în întreaga lume, fapt ignorat de documentul propus. Pe de altă parte, autorii Ghidului sunt acuzaţi de ipocrizie: documentul pretinde, în mod repetat, că modelul privind noua viziune asupra educaţiei sexuale „este bazat pe dovezi, dar toate dovezile sunt colectate de la organizaţii pro-avort şi pro-promiscuitate, iar studiile şi cercetările care dezaprobă aceste practici sunt complet ignorate", scriu cei de la LifeStyleNews.

(…) La fel, în efortul de a inocula ideea normalităţii relaţiilor homosexuale, sunt ignorate riscurile sexului anal, ceea ce face ca UNESCO să pună în pericol generaţii de adolescenţi din întreaga lume. Mai mult, autorii Ghidului susţin, în mod explicit, că tinerii infectaţi cu HIV au dreptul „să-şi exprime sentimentele şi să întreţină raporturi sexuale" cu cei faţă de care se simt atraşi şi „nu trebuie să li se pretindă să-şi dezvăluie statutul de persoană infectată cu HIV".

„CSE este principalul instrument folosit pentru a schimba normele sexuale tradiţionale ale societăţii şi viziunea copiilor asupra vieţii" conchide Family Watch: „Documentul în sine ar fi considerat drept şocant pentru toţi cei care aderă la noţiunile tradiţionale de familie sau moralitate, indiferent că sunt creştini, musulmani, evrei sau de orice altă religie", mai notează sursa citată, atrăgând atenţia că, în ce priveşte „identitatea de gen a celorlalţi", autorii Ghidului îi încurajează practic, pe copii, încă de la vârsta de 9 ani, nu numai să accepte, ci să şi respecte confuzia de gen, care este puternic corelată cu diverse tipuri de suferinţe mintale, devieri comportamentale şi chiar acte de sinucidere.

Acest tip de educaţie sexuală, catalogat de unii experţi drept „una dintre priorităţile elitelor corupte", riscă să ducă la înmulţirea abuzurilor şi agresiunilor sexuale în grădiniţe şi în şcoli, generând o problemă socială pe care clasa politică nu o va putea rezolva, avertizează Family Watch, relevând că tocmai astfel de abordări au dus la creşterea ratei sarcinilor în rândul adolescentelor, la reducerea vârstei debutului vieţii sexuale şi la comportamente sexuale riscante.

„Părinţii ar trebui să fie indignaţi de conţinutul documentului UNESCO, iar statele membre ar trebui să ceară ONU să retragă imediat sprijinul agenţiilor care sponsorizează implementarea acestui program", mai spune Sharon Slater, a cărei organizaţie luptă pentru apărarea vieţii, a căsătoriei şi valorilor morale ale familiei.

„Educaţia sexuală completă (CSE) este unul dintre cele mai mari atacuri asupra sănătăţii şi nevinovăţiei copiilor. Acest lucru se datorează faptului că, spre deosebire de educaţia sexuală tradiţională, CSE este foarte explicită şi promovează promiscuitatea şi comportamentele sexuale cu risc ridicat pentru copii, prezentându-le drept sănătoase şi normale. Programele CSE sunt preocupate, aproape obsesiv, să-i înveţe pe copii, de la cele mai fragede vârste, modalităţi prin care să obţină plăcerea sexuală, fără să-i informeze despre toate riscurile privind sănătatea emoţională, psihologică şi fizică pe care le implică activitatea sexuală promiscuă. Scopul final este acela de a schimba normele sexuale şi de gen ale societăţii, motiv pentru care CSE ar putea fi mai corect numit Ghid pentru avort, promiscuitate şi educaţie în domeniul drepturilor LGBT. CSE promovează aceste drepturi pentru copii în detrimentul sănătăţii lor sexuale" tranşează StopCSE.org.  (surse: LifeSiteNews, culturavietii.ro, incorectpolitic.com, thenewamerican.com, StopCSE.org.)

Lasă un comentariu