Program prelungit până la ora 20 pentru instituțiile publice fără acces online!

Distribuie pe:

“Autoritățile și instituțiile publice centrale și locale care au program de lucru cu publicul și nu primesc documente prin mijloace electronice de comunicare sunt obligate să asigure accesul cetățenilor până la ora 20, în două zile lucrătoare pe săptămână”, prevede o propunere legislativă depusă la Senat de 40 de parlamentari USR și neafiliați.

Potrivit inițiatorilor, proiectul are ca scop înlesnirea accesului cetățenilor la serviciile publice și combaterea birocrației în activitatea de relații cu publicul a autorităților și instituțiilor publice centrale și locale.

“În prezent, programul de lucru al autorităților publice centrale și locale care au program de lucru cu publicul coincide cu cel al cetățenilor. Respectiv, pentru a se prezenta la ghișeu, cetățeanul este nevoit să lipsească de la locul de muncă. Acest fapt, precum și lipsa digitalizării fac serviciile publice greu accesibile”, își motivează inițiatorii propunerea.

Lasă un comentariu