NE SCRIU CITITORII - INSPECȚIA “S-A FĂCUT”, DAR AUTOTURISMUL ERA PE CALE SĂ IA FOC!

Distribuie pe:

Doresc să vă relatez, în ziar, în legătură cu ce am pățit cu cei de la Ingricop (Reprezentanța Skoda Tg-Mureș)

Pe scurt, în 13 august, am avut mașina programată la o inspecție generală a mașinii. Eu locuiesc în Germania de 7 ani și mașina este înmatriculată pe Germania. S-a făcut această inspecție general s-au mai schimbat anumite filtre, uleiul, ceva bucșe etc. Am luat mașina în aceeași zi de la service după câteva ore diferență și am crezut că este totul ok, dar a doua zi în data de 14 august, am făcut un drum mai lung în afara localități și am observat că mașina mea nu rulează bine. Am luat legătura cu cei de la Skoda, în data de 15 august, la ora 7 dimineața, și le-am comunicat că mașina nu merge bine. Am fost rechemat în Service în aceeași zi și răspunsul lor, după 5 minute de verificări, a fost că mașina nu are nimic și că ar trebui schimbate discurile pe spate, dar încă mai pot merge cu ele. Eu i-am întrebat dacă pot pleca cu mașina, a doua zi, până în Germania, la care ei mi-au spus că pot pleca, sigur, fără nicio problemă. Problema gravă este că etrierul meu a fost blocat parțial pe spate și plăcuța de frână rămânea blocată pe disc și numai un pic a fost ca mașina să ia foc în Austria, întrucât s-au încălzit foarte tare discurile și jantele auto. Am ajuns în Germania, unde am dus de urgență mașina în Service, unde s-au constatat defecțiunile, trebuiau înlocuite plăcuțele de frână, discuri și etriere. Am constatat și alte nereguli la mașină, la telescopul pe spate curgea uleiul din el, dar s-a bifat și semnat că sunt în cele mai bune condiții și am avut surpriza să mai constant că mi-a fost înlocuit uleiul și s-a băgat mai mult ulei, cu aproape un litru peste maximul, din ce spune producătorul mașinii. Am luat legătura cu ei și bineînțeles că ei încearcă să nu recunoască această eroare gravă, care mi-a pus viața în pericol mie și familiei mele. Aș putea să vă explic, mai detaliat, dacă considerați că ați putea publica experiența mea cu acest service.

Vă mulțumesc!

Cu stimă,

Fuciuc Liviu

Lasă un comentariu