INTERVENȚIILE ÎN TEREN ALE ANGAJAȚILOR E.ON SE DESFĂȘOARĂ ÎN CONDIȚII SIGURE ȘI CU RESPECTAREA STRICTĂ A REGULILOR DE PROTECȚIE SANITARĂ

Distribuie pe:

• Specialiștii companiei sunt dotați cu măști și mănuși de protecție de unică folosință;

• În timpul lucrărilor este păstrată distanța de siguranță față de alte persoane;

• Echipele companiilor E.ON sunt instruite asupra măsurilor și recomandărilor de protecție.

Angajații companiilor E.ON desfășoară în această perioadă activități de teren pentru a asigura continuitatea alimentării cu energie electrică și gaze naturale, dar și pentru a realiza diverse intervenții tehnice importante la instalațiile interioare de gaze naturale și electricitate.

Pentru că ne preocupă atât siguranța, cât și sănătatea clienților și angajaților, dorim să îi asigurăm pe toți clienții noștri că pentru a-i proteja am luat o serie de măsuri privind distanțarea socială, în scopul limitării răspândirii COVID-19. Depunem toate eforturile ca intervențiile noastre să se desfășoare în condiții sigure, în conformitate cu măsurile de siguranță recomandate de autorități, precum și cu cele decise și aplicate la nivelul întregului Grup E.ON.

Reprezentanții noștri sunt echipați cu măști și mănuși de protecție de unică folosință, pe toată durata intervenției, și se vor asigura că păstrează distanța de siguranță recomandată față de celelalte persoane. De aceea, rugăm clienții să permită accesul specialiștilor companiilor E.ON în locuință, aceștia fiind instruiți să respecte cu strictețe regulile de protecție sanitară.

Totodată, activitățile de bază: dispecerat, intervenții pentru soluționarea incidentelor și deranjamentelor la rețelele de gaze naturale și de energie electrică, precum și mentenanța sistemului de distribuție sunt organizate astfel încât să poată fi asigurată continuitatea în alimentarea cu energie.

Echipele noastre sunt gata să intervină acolo unde este nevoie pentru a ne putea desfășura în condiții normale activitățile de zi cu zi, atât noi, consumatorii casnici, dar mai ales spitalele, centrele de carantină, instituțiile administrative ale statului, agenții economici din sectorul alimentației publice, companiile farmaceutice și de produse medicale.

Împreună îi protejăm pe cei dragi!

În această perioadă, cu toții avem grijă să:

• păstrăm o distanță sigură (2metri) față de cei din jur;

• ne spălăm pe mâini, minimum 20 de secunde.

De asemenea, clienții sunt rugați să ne anunțe dacă se află în izolare la domiciliu.

Totodată, compania a luat decizia de a suspenda temporar toate activitățile care implică contactul direct cu clienții, aceștia având la dispoziție o serie de canale de comunicare alternative pentru obținerea de informații și efectuarea de diverse operațiuni.

Astfel, activitatea de procesare a cererilor de racordare la rețea și de emitere a avizelor de amplasament se va realiza exclusiv online, prin intermediul site-ului delgaz.ro.

Compania Delgaz Grid, compania de distribuție a Grupului E.ON, asigură în continuare funcționarea permanentă, 24/7, a dispeceratului de urgență și a echipelor de intervenție. În cazul în care simt miros de gaz, clienții pot apela numerele de telefon pentru situații de urgență: 0800/80.09.28 și 0265/20.09.28. Pentru a semnala întreruperile în furnizarea energiei electrice, furturi de energie sau de echipamente, clienții pot suna la numerele de telefon: 0800/80.09.29, 0232/20.04.30, 0232/20.04.31 și 0232/20.04.32.

Totodată, clienții ne pot contacta oricând:

• apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800/80.09.00 sau 0800/80.03.66, unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid, informații utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. De asemenea, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții, de luni până vineri, între orele 08.00-20.00;

• prin e-mail, la serviciiclienti@eon-romania.ro;

• prin contul E.ON Myline se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal;clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe www.eon.ro/myline;

• prin SMS, la 0745/61.23.45 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;

• prin Live Chat, direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.

Mai multe detalii despre serviciile online puse la dispoziție de companie pot fi găsite accesând www.eon.ro/servicii-online.

Mulțumim clienților noștri pentru înțelegerea și responsabilitatea de care dau dovadă în această perioadă specială.

Lasă un comentariu