PENTRU PERSONALUL DIN ADMINISTRAȚIA PUBLICĂ CENTRALĂ ȘI LOCALĂ, PROGRAME DE PERFECȚIONARE PROFESIONALĂ ONLINE GRATUITE

Distribuie pe:

În cursul lunii viitoare, Institutul Național de Administrație (INA) va lansa Oferta de programe de perfecționare profesională online, cu acces gratuit pentru personalul din administrația publică centrală și locală. Acestea se vor desfășura timp de 18 ore (repartizate pe maximum 2 săptămâni), dintre care 6 ore în modul sincron (formatorul și cursanții vor fi simultan online) și 12 ore în modul asincron (formatorul și cursanții vor fi online la momente diferite). În procesul de formare va fi utilizată și componenta de webinar din platformele Moodle (testată anterior la nivelul INA). Finalizarea programelor se va realiza prin certificate de atestare a competențelor.

Printre avantajele inițiativei pot fi amintite: creșterea adaptabilității administrației publice la actuala situație de criză, generată de existența pandemiei COVID-19; competențe digitale dobândite de funcționarii publici în urma participării la programele INA, dar și modernizarea administrației publice. Un alt aspect deloc de neglijat vizează și cheltuielile pentru administrația publică, care vor fi reduse prin parcurgerea acestor cursuri de formare online.

Formatorii INA implicați în perfecționare, persoane cu experiență și expertiză în domeniu, vor susține aceste programe cu titlu gratuit. Pentru a dezvolta competențele necesare personalului implicat în acest demers, INA va organiza un program de formare formatori online.

“Întrucât misiunea INA constă în profesionalizarea resurselor umane din administrația publică, propunem o ofertă de perfecționare profesională exclusiv online, aducând în atenție teme de actualitate ca: managementul situațiilor de urgență, aplicarea Codului administrativ, comunicarea în situații de criză, gestionarea resurselor umane în regim de telemuncă etc.”, precizează Serviciul Comunicare Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației.

Lasă un comentariu