CASA JUDEȚEANĂ DE PENSII MUREȘ: PRECIZĂRI PRIVIND PROGRAMUL CU PUBLICUL

Distribuie pe:

Doamna Eugenia Neagoe, director executiv al Casei Județene de Pensii Mureș, îi informează pe cei interesați despre măsurile specifice de reluare a activităților de primire a publicului la sediul instituției, începând cu data de 15 mai 2020.

Astfel, la sediul Casei de Pensii Mureș, se vor prezenta persoanele care trebuie să înregistreze dosare de pensii ce conțin acte și documente în original. La intrarea în instituție, aceste persoane vor purta măști

de protecție și vor fi termometrizate cu termometrul non-contact.

Se menține, în continuare, corespondența prin fax, e-mail, poștă sau depunere în cutia de corespondență pentru următoarele solicitări: ajutoare de deces și eliberare adeverințe pentru plata pensiei pe luna decesului; solicitare adeverințe stagii de cotizare; activitatea specifică biletelor de tratament; accidente de muncă și boli profesionale; cereri de recalculare a drepturilor de pensie; cereri de modificare nume, prenume, adresă, modalitate de plată drepturi, suspendare sau reluare drepturi; formular E 101- notificarea calității de neasigurat în sistemul de securitate socială din România; înregistrare, modificare, încetare contracte de asigurare socială; alte solicitări, petiții etc.

La ghișeele de specialitate, accesul publicului va fi limitat, o persoană la fiecare ghișeu.

Pentru cazurile urgente, care nu suportă amânare, programarea primirii în audiență a solicitanților se va face telefonic, zilnic, între orele 9-12, la numărul de telefon 0723.313.280.

Lasă un comentariu