ROMÂNII AU DĂRUIT 250.000 KWH PENTRU CEI AFECTAȚI DE EPIDEMIA DE CORONAVIRUS

Distribuie pe:

* E.ON România a pus la dispoziție cantitatea de energie în perioada 1 aprilie -15 mai 2020;

* În ultimii cinci ani, E.ON a donat cu ajutorul românilor 1.000.000 kWh energie electrică și gaze naturale către 56 de instituții sociale și 800 de familii defavorizate din România;

Românii au dăruit 250.000 kWh în cadrul noii ediții a campaniei “Dăruiește Lumină”, derulată de E.ON România, pentru a-i susține pe cei care au nevoie de ajutor în această perioadă.

Participanții la campanie au trimis povești ale semenilor lor, despre care știau că au nevoie de sprijin, și astfel au contribuit cu câte 100 kWh pentru persoanele nominalizate, fără să îi coste nimic.

Singura condiție, pentru ca prietenii, rudele sau cunoscuții lor, să primească cei 100 kWh, a fost ca persoanele nominalizate să aibă un abonament E.ON pentru minim unul din cele două tipuri de servicii: gaze naturale sau energie electrică.

Mai mult, întrucât mulți dintre susținătorii campaniei Dăruiește Lumină, ajunsă la cea de-a șaptea ediție, au dorit să contribuie cu energie și pentru instituțiile sociale care au primit mai puține donații în această perioadă, o parte din kilowatti vor ajunge și la acestea.

Numele și datele de contact ale persoanelor nominalizate nu vor fi făcute publice, iar cantitățile de energie vor fi scăzute din următoarele facturi primite.

Această ediție a campaniei Dăruiește Lumină a fost, totodată, și cea mai rapidă ediție organizată până acum, venind ca un răspuns la situația delicată din România, din momentul instalării stării de urgență, când peste 1 milion de români au intrat în șomaj tehnic iar, implicit, și familiile lor au fost afectate. E.ON România a reacționat prompt, propunându-și să stimuleze implicarea socială și solidaritatea românilor față de semenii lor mai puțin norocoși, de la distanță.

Despre “Dăruiește Lumină”

Campania “Dăruiește Lumină” reprezintă încă un exemplu de implicare a E.ON România în viața comunităților locale.

Prima ediție a campaniei s-a desfășurat în luna aprilie 2015, când au fost oferiți 100.000 kWh unui număr de 12 instituții - spitale, școli, case de copii și case de bătrâni din 10 județe. Inițiativa a fost continuată în luna decembrie a aceluiași an, când au fost dăruiți peste 200.000 kWh către 800 de familii nevoiașe, nominalizate de prieteni sau rude, precum și în decembrie 2016, când 200.000 kWh au fost oferiți către alte 16 instituții. În 2017, aproximativ 20.000 de români au decis să se implice și au dăruit unui număr de 14 instituții 200.000 kWh de electricitate sau gaze naturale puși în campanie de E.ON, iar în 2018 peste 1.000 români au contribuit cu energie, instalându-și o ramă personalizată la fotografia de profil de Facebook, cantitatea totală de kWh acordată fiind de 100.000. La ultima ediție, cea din decembrie 2019, E.ON a contribuit cu 200.000 kWh pentru 10 instituții sociale din toată țara.

Campania s-a calificat anul trecut în finala Digital Communication Awards de la Berlin, alături de proiecte de amploare din întreaga Europă.

Începând cu anul 2005, E.ON România a susținut cu peste 14 milioane de euro numeroase proiecte de responsabilitate socială în comunitățile în care își desfășoară activitatea, numărul total al beneficiarilor acestor inițiative ridicându-se la aproximativ 310.000.

***

Despre E.ON România

Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieței de energie, având în România o prezență consolidată de-a lungul a circa 15 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid și E.ON Energie România, acestea desfășurând activități de distribuție, respectiv de furnizare a energiei și a soluțiilor energetice pentru circa 3,1 milioane de clienți. De la intrarea pe piața din România grupul E.ON a investit circa 1,7 miliarde de euro, în principal în modernizarea rețelelor. Totodată, valoarea contribuțiilor virate la bugetul de stat și bugetele locale se ridică la 2,3 miliarde de euro.

 

Lasă un comentariu