IMPORTANT - RELUAREA CONSULTAȚIILOR ȘI A INTERNĂRILOR PROGRAMATE, ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC JUDEȚEAN DE URGENȚĂ TÂRGU-MUREȘ

Distribuie pe:

Începând de ieri, 18 mai 2020, se reiau internările acute și consultațiile în Ambulatoriul de specialitate.

Astfel, zilnic, în intervalul orar 07.00 - 10.00 se vor desfășura internările de zi și internările programate.

În intervalul orar 08.00 - 11.00 se vor desfășura recoltări la Laboratorul de Analize Medicale, pe baza programărilor telefonice. Astfel, în intervalul menționat, având în vedere situația epidemiologică, vor avea acces la recoltare 2 pacienți/oră.

Programul de consultații cu prezența pacientului în cabinet este de luni până vineri, în intervalul 10.00 - 18.00, în afara acestui interval se pot realiza consultații în regim telemedicină de către medic.

Pentru cabinetele de specialitate ORL, Chirurgie OMF și Ambulatoriu de specialitate stomatologie activitatea se va desfășura de luni până vineri, în intervalul 10.00 - 18.00, în afara acestui interval se pot realiza consultații în regim telemedicină de către medic.

Pentru cabinetele Ambulatoriului integrat, programarea se va face telefonic în fiecare cabinet, fiind efectuate 2 consultații/oră, cu excepția Cabinetului de psihiatrie și a Cabinetului de sănătate mintală, unde se va realiza 1 consultație/oră.

Triajul epidemiologic                                          

Pentru pacienții acuți care se prezintă pentru internare continuă programată, și pacienții care se prezintă pentru internare de zi programată, triajul epidemiologic se va efectua la nivelul Ambulatoriului integrat al spitalului - separat adulți și copii.

Pentru pacienții care se prezintă la consultații programate în ambulatoriu, triajul epidemiologic se va efectua la nivelul Ambulatoriului integrat spitalului - separat adulți și copii.

Pentru secțiile exterioare triajul epidemiologic se va desfășura în locațiile stabilite pentru starea de urgență.

Pentru Laboratorul medicină nucleară, Laboratorul de recuperare, medicină fizică și balneologie (baza de tratament), triajul epidemiologic se va efectua la nivelul Ambulatoriului integrat spitalului - separat adulți și copii, între orele 10.00 și 18.00.

Pentru Laboratorul de radiologie și imagistică medicală, triajul epidemiologic se va efectua la nivelul UPU-SMURD (cort albastru), conform orarului de activitate al laboratorului.

Triajul epidemiologic constă în măsurarea temperaturii și completarea chestionarului. În timpul triajului, se va păstra o distanță minimă de 2 m între două persoane, masca fiind obligatorie. Accesul persoanelor a căror temperatură corporală, măsurată la intrarea în incintă, depășește 37,30 C nu se va fi permis, în acest caz pacientul va fi îndrumat la cortul de triaj din UPU-SMURD. Dacă pacientul va fi însoțit de aparținător, acestuia i se vor aplica aceleași reguli ca și pacienților (triaj epidemiologic, port mască, dezinfecție mâini).

De asemenea, la intrare în spital pacientul își va dezinfecta mâinile.

După efectuarea triajului epidemiologic, pacienții care au venit pentru internare vor fi însoțiți pe secții de către personalul secției unde se va face internarea.

Important pentru pacienți

- Accesul pacienților în spital va fi permis doar dacă vor purta mască de protecție, astfel încât nasul și gura să fie acoperite. Aceștia se vor prezenta cu 10 minute înainte de consultație, nu mai devreme, în vederea efectuării triajului epidemiologic și evitarea aglomerării;

- Se interzice staționarea pacienților în zonele de așteptare;

- Pacienții care nu respectă regulile stabilite și ora programării nu vor beneficia de consultație, aceasta fiind anulată;

- În ceea ce privește pacientul minor, acesta va fi însoțit doar de un aparținător;

- În cazul adulților care nu au probleme de mobilizare se recomandă prezentarea fără a fi însoțiți de aparținător.

Pacienții care se prezintă pentru urgențe vor fi triați într-un cort în curtea din spate de către un medic din UPU, conform procedurii de triaj.

Este interzis accesul tuturor vizitatorilor în spital, indiferent de scopul lor, informarea se va face de la poarta de urgență telefonic, aceștia fiind notați într-un registru.

Aparținătorii care se prezintă pentru cazurile de deces vor fi preluați de la registratura spitalului și însoțiți de către personalul medical auxiliar, în vederea obținerii documentelor necesare în astfel de cazuri.

Aparținătorii care aduc medicație cronică sau alte materiale de igienă personală pacienților internați, se vor prezenta la poarta de urgență unde le vor preda personalului medical auxiliar de pe secțiile unde sunt internați bolnavii. Comunicarea cu secțiile se va face pe numărul de contact existent, la poarta de urgență, pentru fiecare secție.

Informarea aparținătorilor cu privire la starea de sănătate a pacienților se va face telefonic, de la poarta de urgență, pe numărul de telefon pus la dispoziție pe fiecare secție.

 

Lasă un comentariu