PRIM-MINISTRUL GUVERNULUI ROMÂNIEI, LUDOVIC ORBAN, A PARTICIPAT LA SEMNAREA CONTRACTULUI DE EXECUȚIE PENTRU SEGMENTUL DE AUTOSTRADĂ TÂRGU-MUREȘ - UNGHENI

Prim-ministrul României, Ludovic Orban, a participat, ieri, la semnarea contractului de execuție pentru lotul 1, Târgu-Mureș -Ungheni, și a drumului de legătură din secțiunea 1C a Autostrăzii Transilvania, eveniment care a avut loc în Sala Mare a Palatului Administrativ din Târgu-Mureș. La eveniment au participat, după locul ocupat în prezidiu, de la stânga la dreapta, conform imaginii: Cristian Chirteș, senator, Parlamentul României, Virgil-Daniel Popescu, ministrul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, Ionel Nicolae Ciucă, ministrul Apărării Naționale, Ludovic Orban, prim-ministrul Guvernului României, Mara Togănel, prefect, Instituția Prefectului - Județul Mureș, Lucian Nicolae Bode, ministrul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, Mariana Ioniță, director general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, și Heimo Oberwinkler, director general al firmei Strabag SRL.

Chiar dacă unora le pare puțin mai neobișnuit faptul că la semnarea unui contract, pentru a construi un segment de autostradă, au fost prezenți circa un sfert din miniștri Guvernului României, să avem în vedere că fiecare dintre ei, pe resortul său, a avut un interes de a veni la Târgu-Mureș. Spre exemplu, ministrul Apărării Naționale a dorit să vadă unitatea militară a Forțelor Speciale din Târgu-Mureș, care, datorită performanțelor obținute și a dotărilor, s-a decis ca această unitate militară să fie, și este acum, Comandamentul Forțelor Speciale din România. Dar, trecând la subiect, să precizăm că lotul 1: Târgu-Mureș - Ungheni, parte a autostrăzii Brașov - Târgu-Mureș - Cluj-Napoca - Oradea, are o valoare contractuală de 192.059.217,23 lei, lucrare care va fi efectuată într-o perioadă de 18 luni, după care, urmează o perioadă de garanție a lucrărilor de 108 luni. Lungimea totală a lucrării este de 9,2 km, din care, autostrada va avea o lungime de 4,5 km, iar lungimea totală a drumului de legătură va fi de 4,7 km. Va fi construit, pe acest segment de autostradă, un nod rutier, 9 poduri și pasaje și 18 podețe. Autostrada va avea câte două benzi de circulație pe fiecare sens. Sigur că multe persoane sunt nemulțumite de faptul că pentru aceste lucrări din cadrul Autostrăzii Transilvania s-a cam întârziat, dar faptul se datorează contestațiilor care au fost depuse în instanțele de judecată și din acest motiv, timp de peste trei ani, s-a circulat doar prin sălile Tribunalului. Premierul Ludovic Orban a promis că va reveni în curând cu prilejul începerii lucrărilor la acest segment de autostradă.

Lasă un comentariu