LUMEA ÎN CARE TRĂIM - O GENERAȚIE “CONDAMNATĂ”, PRIN LEGE, LA PROMISCUITATE ȘI DESFRÂU!

Distribuie pe:

Motto: “Jos labele de pe copii, ticăloșilor!” (prof. univ. dr. Tudorel Butoi, psiholog criminalist)

Organizația Națiunilor Unite pentru Educație, Știință și Cultură (UNESCO) a publicat la începutul anului 2018 documentul “Educație sexuală completă” (CSE - Comprehensive Sexual Education), redenumindu-l “Ghidul tehnic internațional pentru educația sexuală”. Documentul, agreat de Organizația Mondială a Sănătății, pledează pentru încurajarea și sprijinirea educatorilor în răspândirea, încă de la grădiniță, a ideologiei și practicilor LGBT (abreviere folosită ca termen colectiv pentru comunitatea persoanelor lesbiene, homosexuali și transgen - travestiți, transsexuali, bărbați efeminați, femei cu aspect masculin etc.). Mai mult sau mai puțin voalat, multe din “indicațiile prețioase”, cuprinse în Ghidul tehnic…. se regăsesc în noua lege privind obligativitatea introducerii orelor de “educație sexuală” în unitățile de învățământ din România, recent adoptată de Parlament și promulgată de președintele țării.

Sub acoperirea așa-numitelor “drepturi sexuale și reproductive”, se are în vedere schimbarea legislațiilor care apără valorile morale și drepturile parentale, încurajând, în schimb, ideea de sex bazat pe contracepție.

Noua orientare propusă a stârnit critici acerbe în rândul unor organizații care susțin că familia bazată pe căsătoria dintre bărbat și femeie este unitatea fundamentală a societății și are dreptul la protecție din partea comunității și a autorităților.

În ciuda obiecțiilor unor state membre ONU, “Ghidul tehnic internațional pentru educația sexuală” face un pas înainte în promovarea avortului, îndoctrinându-i pe copii, de la vârsta de cinci ani, cu propaganda pro-homosexualitate, concubinaj și promiscuitate, comentează LifeStyleNews, în timp ce publicația The New American vorbește despre un “asalt agresiv asupra drepturilor părintești și moralității tradiționale, ceea ce ar putea distruge întregi generații de tineri”.

Specialiștii atrag atenția că impunerea acestor standarde sexualizează copiii de grădiniță, încurajând masturbarea, desfrâul, confuzia de gen, ideea de părinți homosexuali, contracepția și sexul premarital. “Ghidul - afirmă Sharon Slater, președinta asociației pro-familie Family Watch - este o abordare radicală a educației sexuale, care promovează în rândul copiilor, de la cea mai fragedă vârstă, promiscuitatea, avortul și diverse practici și identități sexuale. Este un atac total asupra sănătății și inocenței copiilor din întreaga lume, venit din partea unora dintre cele mai puternice și mai bine finanțate instituții”. Iată câteva dintre obiectivele propuse:

• Pentru copiii de grădiniță care au împlinit vârsta de cinci ani

- băieții vor putea să “descrie” familiile non-tradiționale, ca de pildă lesbienele care cresc unul sau mai mulți copii, sau bărbații homosexuali în calitate de părinți;

- fetițele vor putea să definească “genul și sexul biologic și să descrie în ce măsură sunt ele diferite”;

- recunoscând că sexul este doar o simplă construcție socială, copiii vor relata ceea ce simt “despre propriul sex și despre sexul biologic”;

- copiii în vârstă de cinci ani “vor da dovadă de respect pentru părinți homosexuali”, potrivit principiului “Fiecare poate iubi pe cine dorește”;

- copiii vor face apel la “adulți de încredere” - alții decât propriii lor părinți - pentru afla “despre ei înșiși, despre sentimentele și despre trupurile lor”.

• Pentru copiii de 9 ani:

- pe lângă tabla înmulțirii, ei trebuie învățați că natura tradițională masculină și feminină este dăunătoare, iar “stereotipurile de gen contribuie la violență”;

- ei trebuie să fie capabili să explice că “identitatea de gen a unei persoane nu se potrivește neapărat cu sexul său biologic”;

- copiii trebuie învățați să respecte “identitatea de gen a celorlalți (“identitățile de gen” includ: transsexuali, bisexuali, intersexuali, pansexuali, travestiți - n.n.);

- pre-adolescenții vor fi învățați că masturbarea este benefică și nu reprezintă o utilizare abuzivă a sexualității;

- copiii trebuie să știe să descrie “reacțiile masculine și feminine la stimularea sexuală” și să “rezume elementele-cheie ale plăcerii sexuale”.

• Pentru copii în vârstă de peste 12 ani:

- adolescenții vor învăța că sentimentele, fanteziile și dorințele sexuale sunt sănătoase și că nu au dreptul să judece fanteziile sau dorințele celorlalți;

- băieții și fetele vor învăța forme de sex fără penetrare, astfel încât să experimenteze plăcerea fără a contracta o boală cu transmitere sexuală sau a risca o sarcină;

- adolescenților li se va explica faptul că sodomia este “plăcută” și chiar recomandabilă pentru evitarea infecțiilor.

“O preocupare deosebită a profesorilor trebuie să fie aceea de a-i învăța pe copii să-i mustre, public, pe cei care nu acceptă că homosexualitatea și transgenderitatea sunt normale și benefice. (…). Profesorii sunt îndrumați să prezinte morala tradițională, ca fiind de modă veche. Mai mult, sunt încurajate relațiile sexuale în afara căsătoriei. Înțelepciunea părinților și a autorităților morale trebuie, în mod deschis și categoric, respinsă, ca fiind bazată pe ignoranță, teamă și/sau ură”, comentează LifeSiteNews. Or, avertizează aceștia, “indicii medicale certe dovedesc că sodomia (relații sexuale anormale între parteneri de același sex sau între oameni și animale - n. trad.) este extrem de dăunătoare și constituie cauza principală a deceselor provocate de SIDA, în întreaga lume. Pe de altă parte, autorii Ghidului sunt acuzați de ipocrizie: documentul pretinde, în mod repetat, că modelul privind noua viziune asupra educației sexuale este bazat pe dovezi, dar toate dovezile sunt colectate de la organizații pro-avort și pro-promiscuitate, iar studiile și cercetările care dezaprobă aceste practici sunt complet ignorate”.

La fel, mai notează comentatorii citați, în efortul de a inocula ideea normalității relațiilor homosexuale, sunt ignorate riscurile sexului anal, ceea ce pune în pericol generații de adolescenți din întreaga lume. Mai mult, autorii Ghidului susțin, în mod explicit, că tinerii infectați cu HIV au dreptul “să-și exprime sentimentele și să întrețină raporturi sexuale” cu cei față de care se simt atrași și “nu trebuie să li se pretindă să-și dezvăluie statutul de persoană infectată cu HIV”.

CSE este principalul instrument folosit pentru a schimba normele sexuale tradiționale ale societății și viziunea copiilor asupra vieții, conchide Family Watch: “Documentul în sine ar fi considerat drept șocant pentru toți cei care aderă la noțiunile tradiționale de familie sau moralitate, indiferent că sunt creștini, musulmani, evrei sau de orice altă religie”, mai notează sursa citată, atrăgând atenția că, în ce privește “identitatea de gen a celorlalți”, autorii Ghidului îi încurajează, practic, pe copii, încă de la vârsta de 9 ani, nu numai să accepte, ci să și respecte confuzia de gen, care este puternic corelată cu diverse tipuri de suferințe mintale, devieri comportamentale și chiar acte de sinucidere: “Acest tip de educație sexuală riscă să ducă la înmulțirea abuzurilor și agresiunilor sexuale în grădinițe și în școli, generând o problemă socială pe care clasa politică nu o va putea rezolva”, avertizează psihologii, relevând că tocmai astfel de abordări au dus la creșterea ratei sarcinilor în rândul adolescentelor, la reducerea vârstei debutului vieții sexuale și la comportamente sexuale riscante: “Părinții ar trebui să fie indignați de conținutul documentului, iar statele membre ar trebui să ceară ONU să retragă imediat sprijinul agențiilor care sponsorizează implementarea acestui program. Educația sexuală completă (CSE) este unul dintre cele mai mari atacuri asupra sănătății și nevinovăției copiilor. Acest lucru se datorează faptului că, spre deosebire de educația sexuală tradițională, CSE este foarte explicită și promovează promiscuitatea și comportamentele sexuale cu risc ridicat pentru copii, prezentându-le drept sănătoase și normale. Programele CSE sunt preocupate, aproape obsesiv, să-i învețe pe copii, de la cele mai fragede vârste, modalități prin care să obțină plăcerea sexuală, fără să-i informeze despre toate riscurile privind sănătatea emoțională, psihologică și fizică pe care le implică activitatea sexuală promiscuă. Scopul final este acela de a schimba normele sexuale și de gen ale societății, motiv pentru care CSE ar putea fi mai corect numit Ghid pentru avort, promiscuitate și educație în domeniul drepturilor LGBT”.

CSE promovează aceste drepturi pentru copii în detrimentul sănătății lor sexuale, tranșează StopCSE.org., sintetizând: “CSE îi învață pe copii să se masturbeze; încurajează acceptarea și explorarea diverselor orientări sexuale și identități de gen; promovează comportamente sexuale cu risc ridicat (inclusiv sex anal și oral), pledând pentru “siguranța” acestora; promovează plăcerea sexuală și promiscuitatea ca drepturi pentru copii; promovează avortul în condiții de siguranță și fără consecințe; încurajează copii să întrețină acte sexuale cu persoane de același sex sau opus; susține că “accesul la educația sexuală globală” este un drept al omului: promovează lipsa de respect față de părinți și față de valorile religioase și culturale; îi încurajează pe copii să pledeze pentru legiferarea drepturilor sexuale”.

Ce prevede legislația (încălcată) din România

• Constituția României: “Părinții sau tutorii au dreptul de a asigura, potrivit propriilor convingeri, educația copiilor minori a căror răspundere le revine” (art. 29, alin. 6); “libertatea gândirii și a opiniilor, precum și libertatea credințelor religioase nu pot fi îngrădite sub nicio formă. Nimeni nu poate fi constrâns să adopte o opinie ori să adere la o credință religioasă, contrare convingerilor sale” (art. 29, alin.1).

• Legea nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului: “părinții copilului au cu prioritate dreptul de a alege felul educației care urmează să fie dată copiilor lor” (art. 51, alin. 2).

(surse: LifeSiteNews, culturavietii.ro, incorectpolitic.com, thenewamerican.com, StopCSE.org.)

 

 

Lasă un comentariu