MERIȘOARELE CONȚIN CEA MAI MARE CANTITATE DE ANTIOXIDANȚI

Merișoarele sunt alimente sănătoase datorită conținutului lor ridicat de nutrienți și antioxidanți. Bogate în vitaminele C, A și K, cupru, fibre și mangan, merișoarele reduc riscul de infecții ale tractului urinar, previn anumite forme de cancer, îmbunătățesc funcția imună și contribuie la scăderea tensiunii arteriale. Fructele au o cantitate scăzută de calorii și zahăr, aproape fără grăsimi sau sodiu.

Acidul benzonic are proprietăți antiseptice puternice și este principalul compus din merișoare care reduce riscul de infecție și poate distruge bacteriile rele pentru a trata în mod natural infecțiile vezicii urinare. Cercetările au arătat că substanțele nutritive din merișoare pot ajuta la încetinirea progresiei tumorale și pot avea un impact pozitiv asupra cancerului de prostată, ficat, sân, plămâni, ovarian și de colon.

Merișoarele au proprietăți diuretice, anti-septice și detoxifiante; ajută organismul să elimine toxinele, ameliorează retenția de apă și balonarea. Cercetările au arătat că ajută la echilibrarea bacteriilor din întreg tractul digestiv, acționând similar cu modul în care iaurtul sau kefirul asigură un mediu de “floră intestinală” sănătoasă. Merișoarele reduc bacteriile “rele” și facilitează creșterea bacteriilor “bune”, lucru care nu numai că ameliorează constipația, diareea și acidul gastric, dar contribuie și la stimularea imunității si absorbției nutrienților. Reprezintă o modalitate naturală de a reduce riscul de infarct miocardic sau accident vascular cerebral, deoarece dilată vasele de sânge, reduc inflamația și cresc fluxul sanguin.

Atenție! Deoarece sunt o sursă mare de vitamina K, persoanele care utilizează diluanți de sânge ar trebui să întrebe medicul înainte de a le consuma. Persoanele cu istoric de pietre la rinichi ar trebui să ceară părerea medicului.

Lasă un comentariu