ASIGURĂRI... ANTIGHINION!

Distribuie pe:

Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România (UNSAR) a lansat, miercuri, 19 august 2020, campania #ANTIGHINION, cea mai recentă inițiativă a industriei locale de profil cu privire la rolul și importanța asigurărilor în viața de zi cu zi a românilor.

Campania pune în lumină superstițiile (ceasul rău, pisica neagră - o parte a cotidianului și, totodată, o trăsătură comună a oamenilor de pretutindeni, care încearcă astfel să își explice neprevăzutul și să îi atribuie cauze miraculoase). Prin contrast cu acestea, asigurările sunt o metodă dovedită de a combate “ghinionul” și urmările sale.

“Numitorul comun este că, atât superstițiile, cât și asigurările ne determină să luăm în calcul neprevăzutul. Deși orice măsură de protecție este binevenită, ca specialiști în risc, credem cu tărie că trebuie să completăm abordările tradiționale cu o poliță de asigurare (o soluție, verificată și testată), care ne poate oferi protecția de care avem cu adevărat nevoie.

Mai devreme sau mai târziu, fiecare dintre noi s-a lovit de o superstiție, pentru că sunt parte integrantă a vieții noastre. De fiecare dată când ni se întâmplă vreun necaz, tindem să spunem că așa a fost să fie, însă de cele mai multe ori omitem să realizăm că ceea ce ni s-a întâmplat este și pentru că nu ne-am gândit că paza bună trece primejdia rea”, declară inițiatorii.

Campania se adresează publicului larg, fiind prezentă, atât în mass-media, cât și în online sau social media, în același timp fiind susținută de asiguropedia.ro, portal dedicat informării consumatorilor, care urmărește să surprindă faptul că, atât asigurările, cât și superstițiile servesc unui scop comun, și anume de a trece cu bine peste evenimentele neplăcute.

Prin #ANTIGHINION, UNSAR continuă seria campaniilor de educare și conștientizare cu privire la rolul și utilitatea asigurărilor.

Lasă un comentariu