DREPT LA REPLICĂ

Distribuie pe:

Unii politicieni nu știu diferența dintre „nordul și sudul" Târgu-Mureșului

Zilele trecute, presa a publicat un articol potrivit căruia se sugera că Soós Zoltán, candidat independent la Primăria Târgu-Mureș, susținut de UDMR, ar „păcăli" electoratul în programul său făcut public, deoarece drumul ocolitor propus de el nu poate fi realizat de administrația locală. Președintele CJ Mureș, Péter Ferenc, a clarificat lucrurile pentru corecta informarea cetățenilor.

„Adversarii noștri nu ezită să folosească orice instrument pentru a ne șantaja. Răspândesc știri false, dezinformează și transmit informații scoase din context. Nimic nu este sacru pentru ei și pentru cei care stau în spatele lor și îi guvernează, se folosesc de toate mijloacele pentru ca Soós Zoltán să nu devină primar, iar Târgu-Mureșul și județul Mureș să nu câștige!

Un exemplu în acest sens îl constituie înregistrarea audio publicată recent, cu care încearcă să îl discrediteze pe Soós Zoltán. Pe scurt, în înregistrare nu se discută despre acel drum, care apare în programul candidatului la Primăria Târgu-Mureș. Pentru cei care sunt interesați de realitate, iată povestea completă:

 Înregistrarea publicată este o secvență dintr-o conversație care este interpretată greșit, în mod intenționat. În materialul audio este vorba despre drumul ocolitor care urmează să fie construit de guvern (CNAIR) între localitățile Livezeni și Ernei, construcția care a început încă din anul 2014. Premierul de atunci, Victor Ponta, a promis că acest drum ocolitor va fi finalizat până la sfârșitul anului 2016. Între timp, drumul a fost reproiectat și este în curs o nouă licitație pentru executarea lucrărilor. Pentru realizarea acestui proiect este responsabilă CNAIR.

Drumul menționat în programul lui Soós Zoltán trece pe partea de nord a Târgu-Mureșului, pe traseul Ungheni - Sâncrai - Sântana de Mureș - Ernei. Acesta va fi o șosea de centură de cca. 25 km care ar urma să se conecteze la Ernei, cu drumul ocolitor din partea de sud-est a orașului, care este construit de guvern. Această investiție poate fi începută împreună cu Consiliul Județean Mureș și cu Asociația Zona Metropolitană. Până acum, toate șoselele de centură au fost construite exclusiv de CNAIR, dar la sfârșitul lunii iunie a apărut o ordonanță de urgență (OUG 101/2020) care permite autorităților locale să preia de la CNAIR asemenea proiecte de infrastructură, pe bază de protocol de implementare.

Această oportunitate a fost inclusă în programul lui Soós Zoltán. În concluzie, din interpretarea înregistrării audio, un singur lucru este adevărat: se discută despre un drum, dar acesta nu are nicio legătură cu programul lui Soós Zoltán".

Lasă un comentariu