ISTERIA VACCINĂRII OBLIGATORII

Distribuie pe:

În ultima perioadă de timp apar fel și fel de opinii în legătură cu vaccinarea împotriva Covid-19, dacă va fi sau nu obligatoriu. În caz că nu va fi obligatorie, se vehiculează păreri despre măsurile care se vor lua față de cei care refuză să se vaccineze. Se pare că cei care vor refuza să se vaccineze, vor avea restricționate drepturile și libertățile. Printre cele foarte multe opinii, documente, articole care apar, se află și o încrengătură care leagă magnații financiari ai lumii cu laboratorul din Wuhan - China, producătorul vaccinului, societăți financiare, ajungându-se până la OMS, unde Bill Gates este principalul finanțator. O afacere de dimensiuni globale în care este foarte bine implicat și George Soros. Altfel spus, unul din principalii finanțatori ale laboratoarelor unde s-a produs acest virus este și producătorul vaccinului și prin OMS îi obligă pe oameni să se vaccineze, altfel vor fi luate măsuri față de ei. Pentru a se înțelege foarte bine acest “fenomen”, voi da un exemplu foarte simplu. În anii de după 1980, o colegă dintr-o altă localitate din țară care era și secretară la o clinică, îmi relata un fapt aparent incredibil. Îmi relatase mai multe, dar mă voi referi la un singur exemplu. Era vorba despre o doctoriță care le prescria tratamente inadecvate unor bolnavi de cancer, fapt ce le complica și mai mult starea de sănătate. Reveniți la control, doctorița le vindea niște medicamente care nu se aflau prin farmacii. Le primea din străinătate, cu titlu gratuit fiindcă se aflau în faze experimentale, dar le vindea bolnavilor cu 5.000 de lei cutia, chiar dacă ea știa foarte bine că se aflau în faze terminale ale bolii. O afacere, pe seama vieții oamenilor. Și în cazul vaccinului anti-Covid-19, vaccinul se află doar în fază experimentală. În această fază de creare a unui vaccin, subiecții care se oferă voluntar își asumă în totalitate răspunderea pentru orice efecte ulterioare.

SĂ NE AMINTIM

Pentru a înțelege ce se întâmplă de fapt, să ne amintim câte ceva despre ce și cum am studiat noi prin școli. În anumite perioade de timp, omenirea, fie la nivel global, fie regional, a fost lovită de epidemii, de boli incurabile la acea vreme, care au secerat zeci, sute de mii, milioane de vieți omenești. Pentru eradicarea acelor boli s-au creat vaccinurile. Pentru a crea vaccinurile, mai întâi au fost studiați agenții patogeni în laboratoare, pentru a li se studia patogenia, dar și pentru a se găsi leacul împotriva lor. Deoarece tratamentele au fost și au rămas mai degrabă simptomatice, au fost create vaccinurile. Ce înseamnă de fapt un vaccin? Agentul pathogen, care provoacă epidemia, îmbolnăvirile și decesele, este atenuat în laborator, adică, este făcut inofensiv. Pentru a se înțelege mai bine, este ca și cum ai trimite pe front, în prima linie, un pluton care să lupte cu un regiment, dar acel pluton este fără armament și fără muniție. Prin vaccinare se introduce în corpul uman viruși inofensivi. Corpul uman recunoaște intrusul și îl anihilează prin anticorpii pe care-i face pentru a lupta cu intrusul. După anihilare, anticorpii rămân în organism și în caz de infectare, corpul are deja anticorpii formați. Drept urmare, organismul are cum să lupte cu agentul patogen și nu se mai îmbolnăvește.

CÂTE CEVA DESPRE VACCINARE

Vaccinarea constă, de regulă, in inocularea de bază, dar urmată și de până la trei rapeluri, la intervale de timp. Unele vaccinuri oferă imunitate pe viață, altele, doar pentru câțiva ani. În felul acesta, prin vaccinare, au fost eradicate o serie de boli epidemice foarte grave. Să nu uităm de perioada copilăriei, în care, de la vârsta de un an, copilul intra în campaniile de vaccinări obligatorii. În privința vaccinărilor, evidențele au fost și au rămas foarte clare și riguroase, fiindcă niciun copil nu putea fi primit în colectivitate fără fișa de vaccinări obligatorii, cu începere de la creșă la grădiniță, de la școala elementară la cea gimnazială, liceală și învățământ superior. În caz că un copil se transfera de la o unitate școlară la alta, se transfera la unitatea de învățământ nu doar situația sa școlară, cu notele obținute, ci și fișa medicală care cuprindea, obligatoriu, și situația vaccinărilor. Admiterea la liceu, și după absolvirea liceului, în diferite forme de învățământ, s-a făcut tot în baza dosarelor pentru admitere, care cuprindea obligatoriu și situația vaccinărilor și starea de sănătate a candidatului.

SANEPIDUL ȘI VACCINĂRILE

Sanepidul este instituția care a avut de-a lungul anilor mai multe denumiri și care se ocupa de prevenirea și combaterea în primul rând a bolilor transmisibile, a bolilor profesionale, de respectarea regulilor de igienă colectivă și personală, în colectivități precum unități de învățământ, rețele alimentare, întreprinderi, instituții și altele. La Sanepid, secția de epidemiologie era cea care gestiona problema vaccinărilor. În campanile de vaccinare, vaccinurile se aduceau în teritoriu de Institutul “Ion Cantacuzino” din București, producătoarea vaccinurilor, iar de la Sanepid, vaccinurile ajungeau la destinatari, dispensarele școlare și teritoriale. Dar problema vaccinărilor îi privea nu numai pe copii, ci și pe adulți. La secția de epidemiologie de la Sanepid se primea, periodic, de la Ministerul Sănătății, pe lângă calendarul vaccinărilor obligatorii, și vaccinările obligatorii pentru cei care vor să plece în străinătate, ori pentru cei care se întorc de acolo. Să luăm ca exemplu teoretic un individ care a vrut să călătorească în Egipt. Pentru a intra în acea țară, conform datelor furnizate de Organizația Mondială a Sănătății, avea obligația să facă o vaccinare, două sau trei, în funcție de potențialul epidemic din acea țară. După ce persoana își făcea vaccinarea, era liber să plece. Evidențele au fost foarte riguroase, cu câțiva ani în urmă.

SĂ REVENIM LA ALE NOASTRE...

Se vorbește mult, în diferite articole, cum că a apărut în Anglia o nouă tulpină de Covid-19, mult mai fâșneață ca cele de până acum. Fac această afirmație având în vedere părerea unor virusologi și epidemiologi care sunt de părere că acest Covid-19, în intervalul februarie - septembrie 2020, a suferit deja două mutații de tulpină. Asta ar fi a treia mutație genetică, a patra generație, cea care urmează să ne bântuie. Dar cei care au început să studieze, să încerce să producă, dar au și început să producă acest vaccin binefăcător, au lucrat pe tulpina virusurilor din luna februarie, nu pe ultima, sau ultimele. Efectul vaccinării este nul față de aceste ultime tulpini de virus, care sunt acum. Pentru a fi înțeles, precizez că virusurile gripale, sezoniere sunt de circa 200 de tulpini. Institutul Cantacuzino, cel care fabrica aceste vaccinuri, studia, în prealabil, care este natura celor care ne bântuie prin țară. Era aleasă tulpina cea mai frecventă, apoi se făcea vaccinul, să-i spunem, “Tulpina A”. Față de ea, individul devenea imun și nu mai făcea gripa. Dar dacă se infecta cu “Tulpina B”, făcea gripa. Ulterior, s-au făcut vaccinuri cu mai multe tulpini de virus gripal sezonier, așa că s-a mai diminuat posibilitatea îmbolnăvirilor. În această idee, în toate politicile duse pe tema pandemiei, o altă logică nu văd decât interese financiare de anvergură, nicidecum eficientă pentru populație. Un aspect interesant este că de vreme ce îndoielnicele teste Covid-19, în unele cazuri, depășesc suma de 400 de lei pentru un test, iar vaccinarea este gratuită.

Lasă un comentariu