ATENȚIE MARE ȘI PRUDENȚĂ FAȚĂ DE CUMPĂRĂTURILE ONLINE

De regulă, cumpărăturile online sunt o formă mai comodă de comerț. Totuși, ce se întâmplă dacă ai comandat un produs și ți se trimite unul deteriorat? Unele firme care fac comerțul online sunt serioase și de toată încrederea. Altele, însă, se ocupă de găinării. Ceea ce recomand fiecăruia este să nu facă comenzi de la firma MAXIDISCOUNT MARKET SRL, cu sediul în București, de pe strada Grigore Moisil nr. 42. Am văzut, recent, o reclamă pe internet, cum că această firmă comercializează miniaeroterme, la prețul de 59 de lei. Cu cheltuielile de transport, suma totală a ajuns la 75 de lei. Comanda mea a fost înregistrată cu numărul 219986393 și a fost expediată prin curierat CARGUS SRL, la data de 11 ianuarie 2021. La data de 12 ianuarie am fost sunat de curier pentru a prelua pachetul, pentru care aveam de plată suma de 75 de lei. Interesant este că, această firmă, după ce am plasat comanda, nu m-a contactat, nici pe adresa de e-mail și nici telefonic, pentru a le confirma comanda. Deoarece la acea oră nu mă aflam la adresa de livrare, m-am înțeles cu curierul Cargus să ne stabilim un loc de întâlnire, așa că ne-am întâlnit în stradă, am preluat pachetul, am achitat suma și ne-am văzut fiecare de treaba lui. Când am ajuns acasă și desfac pachetul, stupoate: cutia în care era ambalată aeroterma nu era sigilată și părea deteriorată. Când scot aeroterma din cutie, văd că ștecherul este rupt din carcasă, deci, este un obiect deteriorat, inutulizabil. În consecință, încerc să contactez firma pentru a regla problema. Pe adresa de expediere, din partea firmei figura o persoană de contact: MIHAI LIVIU, TEL. 0738/57.40.03. Îl sun de câteva ori, dar nu răspunde la apeluri. Caut o adresă de contact pe internet și nu găsesc decât o adresă Web. Le trimit un mesaj și anexez și câteva poze. Primesc un răspuns, cum că, în scurt timp voi fi contactat de cineva de la firmă. N-am fost contactat. Drept urmare, am returnat coletul prin Poșta Română, la data de 20 ianuarie 2021, și din nou n-am mai fost contactat. Apoi am trimis un nou mesaj firmei, prin care am solicitat onorarea comenzii făcute, de data aceasta, cheltuielile de expediere să fie suportate de firmă. N-am primit niciun răspuns. O dovadă că borfașii fac comerț online, căutând să dea țepe, mai mici sau mai mari, dar vom vedea ce părere are PROTECȚIA CONSUMATORILOR, instituție la care urmează să mă adresez.

Lasă un comentariu