ÎN DECEMBRIE 2021, TERENUL AFERENT SPITALULUI CLINIC JUDEȚEAN DE URGENȚĂ TÂRGU-MUREȘ A TRECUT ÎN ADMINISTRAREA UNITĂȚII SANITARE

Distribuie pe:

Terenul aferent Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu-Mureș a trecut în administrarea unității sanitare, conform Hotărârii Consiliului Județean Mureș nr. 202/15.12.2021.

Imobilul în care funcționează Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu-Mureș, situat în str. Gheorghe Marinescu nr. 50, a trecut în domeniul public al Județului Mureș și în administrarea Consiliului Județean Mureș în baza HGR nr. 867/2002, în Anexa 1 - poziția 105, fiind atestat ca atare prin HGR 964/2002, Anexa I - poziția 282, cu o suprafață de teren de 20 ha.

Ulterior, prin Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr. 34/2003, imobilul a fost transmis în administrarea Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu-Mureș, dată la care terenul nu a fost menționat distinct, în anexă fiind specificate doar construcțiile.

În decembrie 2021, urmare a solicitării Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu-Mureș, terenul aferent imobilului situat în Târgu-Mureș, strada Gheorghe Marinescu nr. 50, a trecut în administrarea unității sanitare, conform Hotărârii Consiliului Județean Mureș.

De asemenea, prin Hotărârea Consiliului Județean nr. 195/15.12.2021 privind rectificarea bugetului general al Județului Mureș pentru anul 2021, Consiliul Județean Mureș a alocat Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu-Mureș suma de 99.000 lei reprezentând taxa de timbru de arhitectură aferentă obiectivului de investiție “Construirea unui centru de arși și reorganizarea fluxurilor medicale ale spitalului”, care va fi plătită către Ordinul Arhitecților din România, până la sfârșitul anul 2021.

Toate aceste documente vor fi transmise zilele următoare Primăriei Târgu-Mureș, în vederea completării documentației pentru obținerea autorizației de construire pentru Centrul de Arși.

În luna noiembrie a acestui an, Spitalul Clinic Județean de Urgență Târg-Mureș a depus la Primăria Târgu-Mureș documentația pentru emiterea Autorizației de construire pentru Centrul de Arși și Reorganizarea Fluxurilor medicale ale spitalului pentru o mai bună poziționare și conectare a departamentelor UPU, ATI, Chirurgie.

Practic, spitalul a solicitat două autorizații: una pentru construirea noii clădiri, cea a Centrului de Arși, și o autorizație pentru puntea de legătură între noua clădire și actuala clădire a spitalului.

Menționăm că, pentru Reorganizarea fluxurilor medicale ale Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu-Mureș, în vederea conectării cu noul Centru de Arși, Primăria municipiului Târgu-Mureș a eliberat Autorizația de Construire, în luna noiembrie.

BIROUL DE PRESĂ

Lasă un comentariu