POȘTA ROMÂNĂ ÎȘI FACE PROPRIA REȚEA DE EASYBOX-URI ȘI INVESTEȘTE ÎN AUTOMATIZĂRI

Distribuie pe:

Poșta Română va cumpăra 3.000 de cutii poștale digitale, investiție care face parte din strategia de modernizare și digitalizare, cu finanțare externă de 40 milioane de euro.

Cutiile poștale moderne (de tip easybox / parcel locker - n.red.) vor fi amplasate atât în oficiile Poștei Române cu acces non-stop, cât și în alte oficii poștale și zone strategice de interes de pe teritoriul țării, pentru a putea fi folosite de către toți clienții și firmele de curierat, se arată într-un comunicat al companiei.

“Investiția în aceste cutii poștale digitale și, de asemenea, în liniile automate de sortare face parte dintr-un proiect pe care îl avem în plan pentru dezvoltarea companiei, în beneficiul clienților noștri. Acesta este doar punctul de plecare, urmând să derulăm și alte investiții menite să îmbunătățească experiența clienților cu Poșta Română și să ajute la extinderea companiei, atât în România, cât și în străinătate”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al CNPR.

În paralel cu acest proiect, Poșta Română va dezvolta o rețea de livrare pick-up/drop-off pentru magazinele online.

“Acest serviciu nou este con-ceput ca urmare a creșterii co-merțului electronic și va oferi o altă opțiune de livrare consumatorilor finali care cumpără online, fiind disponibil în peste 3.000 de locații, oficii poștale și zone strategice de interes.

Investiția în Sisteme de Sortare Automatizată va contribui la reducerea timpului de tranzit pentru transportul coletelor în România și face parte din strategia de modernizare a Poștei Române.

Aceste noi proiecte vor fi susținute de o echipă de consultanță externă condusă de Gian Sharp, care, în calitate de fost CEO al DHL România și Cargus, are o experiență semnificativă pe piața internă de curierat”, se arată în comunicatul preluat de Agerpres.

Inquam Photos / Octav Ganea

Lasă un comentariu