REPETABILITATEA BUNELOR PRACTICI EDUCAȚIONALE REGHINENE

Distribuie pe:

Impresii și speranțe legate de frumoasele bucurii și performanțe informatice reghinene, de pe vremea când învățam împreună cu elevii mei să facem primii pași în matematica aplicată în tehnica de calcul. Am început astfel să înțelegem programarea și cerințele profesiei de IT-ist, profesor și elevi deopotrivă, în anul 1989, la singurul cerc de informatică existent atunci în învățământul extrașcolar reghinean. Rezultatele entuziasmului nostru nu s-au lăsat așteptate. Concursurile de programare locale, județene, interjudețene și naționale au confirmat că alegerea noastră educațională a fost corectă. Nenumăratele bucurii, diplome și dezvoltarea noastră personală ulterioară au confirmat că suntem “pe drumul cel bun”. Am beneficiat mereu de susținerea morală și materială, necondiționată și permanentă, a familiilor noastre, a școlii și comunității reghinene. Spiritul de echipă extinsă a depășit multiplele obstacole ale acestui domeniu al cunoșterii, aflat într-un proces de actualizare perpetuă.

Întrebare retorică pentru profii de info și elevii lor de astăzi: Mai sunt, oare, posibile, pentru generațiile de elevi și profi pasionați de programarea calculatoarelor de astăzi, performanțe și bucurii informatice similare celor încercate de noi, informaticienii reghineni ai ultimilor 33 de ani?!

Prof. DORIN CREMENE

Lasă un comentariu