SURPRIZA DE LA “OPTOFARM” REGHIN

Distribuie pe:

Ce faci când realizezi că cei de la OPTICA S.C. Optofarm S.R.L. ți-au “greșit” lentilele și în loc să-ți pună ce ai plătit (lentile cu protecție Ultra Blue), te trezești cu niște lentile obișnuite?

În prima fază îți spui că se va rezolva. Te întorci la magazin după câteva zile, stai de vorbă cu doamna care preia comenzile, îi explici că ai plătit lentile Rhein Ultra Blue, 277 lei, și ai primit, în schimb, ochelari ce au lentile cu protecție standard.

Doamna analizează și spune că, într-adevăr, nu sunt lentilele Rhein Ultra Blue, dar, atenție, mai trebuie să plătesc o diferență de 249 lei! Îți cade un ciocan în cap când auzi, dar inițial lași ochelarii și rețeta, urmând să te întorci să-i scoți și să plătești diferența. E vorba, totuși, de ochii pe care-i folosești câte 12 ore pe zi, la calculator, așa că merită.

După o consultație la Topmed, mă întorc și cer ochelarii, căci, între timp, m-am gândit și mi s-a părut enorm prețul de 277+ 249 lei pentru niște lentile 1,6 Rhein

Ulta Blue. Doamna îmi spune să aștept puțin și merge cu rețeta în atelierul unde se asamblează ochelarii, apoi revine, îmi dă ochelarii și rețeta, iar eu, de bună credință, introduc rețeta în poșetă și mă întorc acasă. Ceva nu mă lăsa în pace, totuși.

Timp de 10 zile, văzând cum îmi obosesc ochii, mereu mă gândeam la întâmplarea cu ochelarii, petrecută la S.C. Optofarm S.R.L. Reghin. Azi scot rețeta din poșetă și bum! Ce observ? Trei pasaje din ea erau ascunse cu corector!!! Rad cu unghia, corectorul, și ce credeți? Pasajele șterse erau următoarele:

1. Lentilele plătite inițial erau Rhein

2. Aveau specificația 1,6 + Ultra Blue

3. Diferența cerută de doamna, pentru înlocuirea lentilelor, aceea de 249 de lei.

Lentilele inițiale plătite de mine erau 1,6 Rhein Ulta Blue. Banii erau dați, dar mi-au pus, totuși, lentile cu protecție standard! Iar la întoarcere, mai cereau 249 de lei!!!

Oare aceste doamne cred că au de a face cu proști sau care este calculul, când plătești ceva și primești altceva, mult mai ieftin?

Urmează reclamația la ANPC. Până la urmă, cineva trebuie să plătească sau să repare “greșeala”! Și așa, ca o sugestie, stimate doamne de la Optofarm Reghin, nu mai confundați bătrânii cu niște naivi care nu cercetează, nu analizează, ci iau de bune toate “hapurile” care li se servesc!

EMILIA AMARIEI

Lasă un comentariu