NE SCRIU CITITORII - BINEFACERE ȘI LINIȘTE ÎN STAȚIUNEA BALNEARĂ COVASNA

Distribuie pe:

Având parte de tratamente balneare ca și pacient, vreau să aduc mulțumiri angajaților de la Hotelul Dacia și baza de tratament al acestuia din stațiunea balneară Covasna.

Încă de la intrare te întâmpină cu amabilitate portarul unității, care îi ajută pe oaspeți să ajungă la recepție. După primii pași, am văzut o curățenie impecabilă. Angajații de la recepția hotelului și cei de la registratura medicală sunt extrem de amabili și atenți la nevoile fiecărui vizitator. Pe durata sejurului am fost impresionată de mâncarea gătită în bucătăria modernă a hotelului. Am fost servită de trei ori pe zi cu preparate calde, gustoase și întotdeauna la timp, un lucru important de menționat fiind faptul că mare parte din materia primă utilizată provine din gospodăria proprie a unității.

La baza de tratament, medicii ne-au recomandat cele mai adecvate proceduri, iar asistentele medicale s-au dovedit a fi foarte răbdătoare, noi, pacienții simțind că fac ceea ce fac cu multă dăruire. De asemenea, instructorul de gimnastică, care are o vastă experiență și este de înalt profesionalism, s-a dovedit a fi 100% dedicat nevoilor noastre.

Comunicarea noastră, a pacienților, cu reprezentanții conducerii complexului și cu angajații acestuia s-a desfășurat exemplar, ori de câte ori am avut nevoie, răspunsul acestora fiind prompt.

Sunt foarte mulțumită și sunt recunoscătoare pentru serviciile oferite de complexul balnear Dacia, recomandându-l cu drag.

PIROȘCA GALFI

Lasă un comentariu