Anunț începere proiect în Comuna Ogra județ Mureș în vederea dotării Unităților de învățământ cu echipamente de protecție împotriva Sars-CoV2

Distribuie pe:

Primăria Comunei Ogra anunță lansarea proiectului cu titlul „Consolidarea capacității Școlii Generale din comuna Ogra în vederea gestionării situației de pandemie generată de virusul Sars-Cov-2” finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare, Axa Prioritară 10 - Protejarea sănătății populației în contextul crizei sanitare cauzate de COVID-19, creșterea eficienței energetice și utilizarea surselor regenerabile de energie, Obiectivul Specific 10.1 Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de Covid-19 și al consecințelor sale sociale.

Perioada de implementare a Proiectului este de 28 luni, respectiv între data 01 decembrie 2020 – 31 martie 2023, aceasta cuprinzând, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

Obiectivul general al proiectului este prevenirea, combaterea si protejarea sănătății elevilor și a personalului unităților de învățământ de pe raza UAT Ogra prin dotarea Școlii Gimnaziale Ogra cu echipamente de protecție medicala si aparatura destinată dezinfecției și sterilizării aerului care vor asigura condițiile igienico-sanitare minime necesare pentru prevenirea și răspândirea potențială a infecției Sars-Cov-2.

Proiectul are printre principalele rezultate, următoarele:

Rezultat 1: Managementul de proiect efectuat eficient prin managementul resurselor, monitorizarea și raportarea implementării și achizițiilor publice efectuate;

Rezultat 2: Școala Gimnazială Ogra cu unitățile de învățământ din subordine, dotate și echipate cu materialele sanitare achiziționate prin proiect conform indicatorilor tehnico-economici aprobați prin HCL 52/28.12.2020 cu modificările și completările aduse prin HCL 8/03.03.2022.

Rezultat 3: Materiale informative realizate conform Manualului de identitate vizuală.

Valoarea totală a Contractului de Finanțare este de 688.402,60 lei (valoarea totală) din care: 687.287,60 lei cheltuieli eligibile și 1.115,00 lei cheltuieli ne-eligibile.

Proiect cofinanțat din FEDR REACT-EU prin Programul Operațional Infrastructură Mare.

Date de contact:

Primar

Neacșa Teodor

Telefon : 0265-458212

E-mail: ogra@cjmures.ro

Lasă un comentariu