Eliberarea certficatelor privind domiciliul înregistrat în registrul național de evidență a persoanelor

Distribuie pe:

Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Mureș eliberează Certificate privind domiciliul înregistrat în Registrul Național de Evidență a Persoanelor, documente care sunt folosite de către cetățenii români în străinătate, în scopul valorificării unor drepturi sau al apărării intereselor (art.29 alin. 3 și 4 din O.U.G. nr.97/2005, republicată, cu modificările și completările ulterioare).

Cererea de eliberare a certificatelor se poate face în nume propriu sau prin împuternicit cu procură specială ori împuternicire avocațială, însoțită de următoarele documente: actul de identitate în original; procura specială în original și, după caz, traducerea acesteia în limba română, legalizată, de asemenea în original, în situația în care documentul este autentificat de către autoritatea străină competentă, dacă se solicită eliberarea certificatului prin avocat; împuternicire avocațială, dacă se solicită eliberarea certificatului prin avocat; actul de identitate al mandatarului în original, dacă certificatul se solicită prin împuternicit sau avocat; dovada achitării taxei speciale pentru furnizarea datelor cu caracter personal în valoare de 5 lei/verificare persoană în sistem informatic, (taxa se achită la casieria instituției sau în contul RO39 TREZ 4762 1G33 0800 XXXX deschis la Trezoreria Tg. Mureș, cod fiscal 17180267.

Cererile se depun la sediul instituției din Târgu Mureș, str. Primăriei nr.2, etajul I, biroul 12.

Lasă un comentariu