Grupul de firme Petry a dezvăluit oficial noua identitate vizuală a magazinului său situat în cartierul Tudor din Târgu Mureș, luni, 24 martie. Magazinul a fost deschis clienților și până acum, însă, ca parte a procesului de rebranding al companiei, își întâmpină acum vizitatorii cu un aspect modern și proaspăt. Acest eveniment marchează un moment important în viața companiei, deoarece noua identitate vizuală reflectă o viziune modernă și plină de oportunități, rămânând fidelă tradiției și standardelor înalte de calitate ale Petry.

Adél Beatrix Máté, marketing specialist Petry Group: „Astăzi, marcăm un moment de tranziție, dar și de continuitate, o schimbare vizuală care exprimă fidel valorile noastre: tradiție, calitate și inovație. Petry este mai mult decât un brand, este o moștenire de familie, o poveste începută în 1879, bazată pe respect pentru meșteșugul tradițional al cărnii și pe legătura strânsă cu comunitatea din Târgu Mureș. Această moștenire ne inspiră și astăzi, dar știm că, pentru a rămâne relevanți într-o lume aflată în continuă schimbare, trebuie să ne reinventăm cu responsabilitate.

Rebrandingul Petry nu este o desprindere din trecut, ci o reconectare conștientă cu esența noastră. Noul logo nu este o creație complet nouă, ci un omagiu adus rădăcinilor noastre. Există fotografii și documente vechi care atestă că, în primele decenii de existență, Petry avea un logo surprinzător de asemănător cu cel pe care îl prezentăm astăzi. Am revenit, practic, la un simbol care a stat la baza identității noastre, dar i-am oferit o formă modernizată, clară, echilibrată și adaptată timpurilor actuale.

Este un logo care îmbină tradiția cu eleganța și durabilitatea. Am păstrat simbolul leului, am simplificat liniile, am introdus proporții inspirate din raportul de aur, totul pentru a crea o identitate vizuală care să reziste în timp și să vorbească despre încredere, profesionalism și autenticitate. Această schimbare nu afectează spațiul magazinului sau modul nostru de lucru. Însă, toate elementele de comunicare vizuală, de la ambalaje și etichete, până la materialele de marketing, vor reflecta această nouă identitate. Privind spre viitor, planurile noastre sunt ambițioase. Ne dorim să extindem rețeaua de magazine Petry în perioada următoare și să fim prezenți în mai multe comunități din țară. În paralel, dezvoltăm un plan solid de sustenabilitate, pentru că ne pasă de mediul în care trăim și mai ales de sănătatea oamenilor din jur.

Am făcut deja primii pași importanți în această direcție: am redus semnificativ cantitatea totală de deșeuri, folosim ambalaje biodegradabile, reciclăm și am început să utilizăm energie verde în unitățile noastre de producție. Sunt măsuri concrete, parte dintr-un angajament pe termen lung de a deveni un brand și mai responsabil din punct de vedere social și ecologic.”

O săptămână de evenimente pentru Petry: Suport pentru măcelarii din România și participare la expoziții
România va fi reprezentată la World Butchers’ Challenge 2025 de o echipă de 12 măcelari, printre care și mureșeanul László Biró. Petry este alături de ei, nu doar ca sponsor, ci ca suporter cu sufletul alături.

Începând de joi, echipa profesionistă de vânzări Petry En gros și Export va fi prezentă la expoziția Gastropan. Tot în acest week-end, Petry va fi prezent la prestigiosul eveniment gastronomic Taste of Transylvania Underground, organizat la Praid. Duminică, în cadrul celui mai mare brunch organizat vreodată în România, tot la Taste of Transylvania Underground, doi dintre bucătarii de la Petry Bistro, Csapó Sándor și Szöcs Ervin, vor contribui la prepararea unor meniuri creative și delicioase pentru participanți.

Amalia Vasilescu