M„ller Romania si "Salvati Copiii„ readuc la scoala copiii din medii defavorizate prin programul "A doua sansa„

In perioada 21 iulie � 21 septembrie, "M�ller Romania� desfasoara
campania "Un gest mic inseamna o mare bucurie�, pentru sprijinirea
proiectului "A doua sansa� derulat de organizatia "Salvati Copiii.�.
Programul, lansat in urma cu 13 ani, se adreseaza copiilor cu varsta
cuprinsa intre 8 si 18 ani, care, din diverse motive, au abandonat scoala
sau nu au fost niciodata inscrisi in invatamantul de zi.

Conform Institutului National de Statistica, aproape 250.000 de romani
nu stiu sa scrie si sa citeasca, iar aproximativ 260.524 de copii, cu
varsta cuprinsa intre 7-17 ani, nu sunt inscrisi in nicio forma de invatamant
(INS, 2012). Printre principalele cauze ale acestei situatii se numara
statutul socio-economic scazut, apartenenta la grupuri sociale
vulnerabile, dificultatile de invatare sau lipsa de motivatie si sprijin
suplimentar. Cu o rata de parasire timpurie a scolii de 17.3 %, in 2013
Romania se situa printre primele 4 tari europene cu cele mai mari procente
in acest sens. (Eurostat, baza de date online). Cauzele abandonului
scolar sunt adesea legate de conditiile socio-economice precare ale
familiei, cu impact asupra posibilitatii de sustinere a scolarizarii copiilor.

De aceea, "M�ller Romania� lanseaza campania de colectare de
fonduri "Un gest mic inseamna o mare bucurie��, menita sa contribuie
la integrarea si reintegrarea scolara a 135 de copii in anul scolar 20142015, oferindu-le, pe toata perioada frecventarii cursurilor, suport material
si nutritional (alimente, imbracaminte, produse de igiena), consiliere
sociala si psihologica, dar si manuale si rechizite scolare.

"M�ller este o companie foarte apropiata de clientii sai. M�ller
inseamna nu numai tehnologie, calitate si inovatie, ci si oameni - angajati,
parteneri, furnizori � care traiesc in diverse comunitati. Am ales sa ne
implicam in acest proiect alaturi de "Salvati Copiii� Romania pentru ca
educatia este foarte importanta in orice comunitate si viitorul apartine
celor care sunt astazi copii. Cine stie, poate peste ani unii dintre acesti
copii vor deveni parteneri, furnizori sau membri ai echipei noastre.
Vrem sa le oferim o bucurie acestor copii care isi doresc sa invete, sa
contribuim putin si noi la viitorul lor. Ca om simplu si ca tata a doi copii
stiu ca nicio cifra de afaceri nu va fi vreodata mai importanta decat
bucuria unui copil.�� a declarat Tzafrir Granat, presedintele M�ller
Romania.

"A doua sansa este unul dintre programele cu cea mai mare vechime,
dar si greutate, din portofoliul "Salvati Copiii� Romania. Constienti ca
accesul la educatie al copiilor nu trebuie sa depinda de nivelul de trai
sau de studiile parintilor, de 13 ani depunem eforturi constante pentru
continuarea acestui program si, din fericire, rezultatele ne incurajeaza.
Salutam disponibilitatea M�ller de a ni se alatura, astazi, in acest demers,
si incurajam clientii acestui brand sa contribuie, printr-un gest minor, la
un viitor mai bun pentru copiii defavorizati�, a declarat Gabriela
Alexandrescu, presedinte executiv al "Salvati Copiii� Romania.

Iubitorii produselor M�ller pot sprijini, la randul lor, aceasta campanie:
la achizitionarea oricarui produs de baut al companiei, 0,2 lei vor fi
donati catre organizatia "Salvati Copiii� pentru derularea proiectului
"A doua sansa�, ce isi propune sa readuca pe bancile scolii copiii din
mediile defavorizate.

Produsele M�ller participante in campanie fac parte din urmatoarele
categorii: Fructiv, M�llermilch, Kaffe, Da Bere (de baut).

Pentru mai multe informatii referitoare la derularea campaniei, va
rugam sa accesati pagina de Facebook: www.facebook.com/
MullerRomania sau http://salvaticopiii.ro/?id2=0001000100060003.

Lasă un comentariu