ROMANI, NI S-A PREGATIT CEVA!

Traumatizata de atatea "crize�, decimari de populatii si schimbari
siluite de mentalitati, lumea intreaga este condusa, cat mai "inteligent�,
catre un lagar colectiv caracterizat de depersonalizarea fiintei umane,
impunerea fortata a spiritului de turma si anularea in masa a oricaror
drepturi si libertati civile. Scopul actiunii, de inregimentare la scara
planetara, nu consta primordial in acapararea de bogatii naturale, ci in
pierderea sufletelor printr-un genocid fara precedent in istorie! Si totul
de deruleaza foarte rapid, ca sa nu existe timp de prea multe comentarii
si nici loc pentru prea multi comentatori, sub acoperirea si in numele
legii. Astfel, in conditii cat mai discrete si fortuite, inclusiv la noi, in
Romania (ca nu cumva sa fim intr-un con de ton discordant), au intrat si
intra in dezbatere parlamentara tot felul de proiecte de legi
controversate! Se intampla insa ca votarea lor, adeseori, sa fie facuta
fara dezbateri publice de rigoare si chiar fara ca populatia sa afle
exact, de la o Presa din ce in ce mai formala, ceea ce se intampla!

In acest sens, as dori sa aduc la cunostinta opiniei publice intrarea
in vigoare a doua legi, ambele facilitand organelor din domeniul
securitatii nationale atributii de serviciu in a se "prevala de ratiunea
interesului securitatii nationale pentru a culege informatii prin mijloace
si metode care intruzioneaza viata intima, familiala si privata,
corespondenta, secretul bancar, libertatea de circulatie, secretul economic
privat, cel implicat in exercitarea profesiilor liberale si tot ce intra
sub sistemul protectiei si garantiilor implicate de Art.8 al C.E.D.O.� (este
vorba de Legea nr.255/2013 pentru punerea in aplicare a Legii nr. 135/
2010 privind Codul de procedura penala si de modificarile aduse Legii
nr.51/1991 privind siguranta nationala a Romaniei, coroborata cu Legea
nr.14/1992 referitoare la organizarea si functionarea S.R.I.).

La prima, adica la Legea nr.255/2013, este foarte important de retinut
ca parlamentarii au respins un amendament esential, propus de
deputatul Varujan Pambuccian, prin care s-ar fi reusit prevenirea
contrafacerii probelor invocate de organele cu atributii in domeniul
securitatii nationale pe suport digital! Va citez din Stenograma dezbaterii
parlamentare, sedinta Camerei Deputatilor din 26 iunie 2013:

Dl Varujan Pambuccian � "Constructia aceasta asigura faptul ca
datele preluate in urma interceptarii nu sunt ulterior procesate cum ii
tuna unuia sau altuia. Si va repet, il spun acum, e bine sa fiti constienti
de ceea ce va spun: daca inregistrez o convorbire de 1- 2 ore cu oricare
dintre dumneavoastra, pot sa va fac sa spuneti ce vreti cu vocea
dumneavoastra si cu tonalitatea vocii cum vreau eu. Exista software
pentru asta, de asta am facut tot mecanismul acesta asiguratoriu, ca
sa nu se intample asa ceva si ca datele care ajung in instanta sa fie
chiar probe. Doriti sa facem lucrul asta, bine. Nu doriti, nu va mai mirati
in viitor. E lung textul��

Dl Valeriu Zgonea (presedintele Camerei Deputatilor) � "Domnule
deputat, imi cer scuze in numele Comisiei. Este amendamentul fundamental,
toata lumea il stie. Este amendamentul cheie al constructiei pe
care dumneavoastra ati facut-o si trebuie sa recunosc ca aveti dreptate.
Imi cer scuze.�

Dl V.P. � "Va multumesc��

Dl V.Z. � "Textul trebuie supus la vot. Este amendamentul domnului
deputat Varujan Pambuccian. Va rog frumos sa va pregatiti cartelele.
Sa inceapa votul.�

Dl V.Z. � "71 de voturi pentru, 4 abtineri, 98 de voturi impotriva.
Amendamentul a picat.�

La cea de-a doua, adica la Legea nr.51/1991, s-au introdus noi
prevederi referitoare la siguranta nationala a Romaniei. "Sare in ochi�,
insa, continutul art.29, ale carui modificari precizeaza faptul ca organele
cu atributii in domeniul securitatii nationale pot, in conditiile legii privind
organizarea si functionarea acestora:

f) sa efectueze activitati specifice culegerii de informatii care
presupun restrangerea exercitiului unor drepturi sau libertati
fundamentale desfasurate cu respectarea prevederilor legale �
activitatile specifice prevazute la alin.1 pot consta in:

a) interceptarea si inregistrarea comunicarilor electronice efectuate
sub orice forma;

d) supravegherea prin fotografiere, filmare ori prin alte mijloace
tehnice ori constatari personale, efectuate sistematic in locuri publice
sau efectuate in orice mod in locuri private;

e) localizarea, urmarirea si obtinerea de informatii prin GPS sau prin
alte mijloace tehnice de supraveghere;

f) interceptarea trimiterilor postale;

g) obtinerea de informatii prin tranzactionarea financiara sau datele
financiare ale unei persoane.

In concluzie, se poate afirma ca suntem martori oculari la un proces
de legiferare a unor noi restrictii civile, prin "mijloace si metode
specifice�, care vizeaza supravegherea din ce in ce mai stricta a
societatii romanesti, pe fondul deprecierii garantiilor ca Justitia va fi cu
adevarat independenta in a apara integritatea persoanei in spiritul
Adevarului, Libertatii, Dreptatii, Demnitatii si Fericirii�

Lasă un comentariu