Şi în acest an, canicula, mană cerească pentru (unii) comercianţi!

Distribuie pe:

Căldurile toride din acest an au adus, cum era de aşteptat, mari profituri distribuitorilor de electricitate, retailerilor de aparate de aer condiţionat, producătorilor de apă minerală, bere şi îngheţată. Pentru aceste pieţe, luna iulie a însemnat vârful vânzărilor. Canicula a devenit o afacere de peste un miliard de euro pentru comercianţi. Dacă în anii trecuţi, aceştia au fost, uneori, luaţi prin surprindere de temperaturile ridicate şi au rămas fără produse pe rafturi, anul acesta şi-au asigurat cantităţi suficiente. Conform firmelor de resort, lunile iunie, iulie au făcut pe piaţa berii, sucurilor şi apelor minerale să se înregistreze o creştere de 10-15 la sută. Se estimează că, până la sfârşitul anului, Patronatul Apelor Române să îmbutelieze circa 1,25 miliarde de litri.

Două elemente au influenţat consumul de apă minerală din România: condiţiile de climă şi creşterea puterii de cumpărare a populaţiei. Aparentă, cel puţin!

Lasă un comentariu