NE-AM INTERESAT PENTRU DUMNEAVOASTRĂ - OBLIGAȚIILE BENEFICIARILOR APIA CARE AU FOST RADIAȚI DIN REGISTRUL COMERȚULUI

Conform Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA), beneficiarii sprijinului financiar aferent Campaniei 2018, constituiți ca persoană fizică autorizată (P.F.A.) și ca întreprindere individuală (Î.I.), au obligativitatea ca pentru autorizarea la plată, să se conformeze prevederilor Legii nr. 182/2016 pentru aprobarea Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 44/2008 privind desfășurarea activităților economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale, intrată în vigoare la data de 17.01.2017.

Potrivit actului normativ menționat, persoanele fizice autorizate și întreprinderile individuale au avut obligația îndeplinirii condiției privind numărul maxim de clase de activități prevăzute de codul CAEN, respectiv maximum 5 clase pentru P.F.A. și maximum 10 clase pentru Î.I., nerespectarea acestor prevederi constând în radierea din Registrul Comerțului, începând cu 18 martie 2019, preciza conducerea APIA Mureș.

“Adresăm rugămintea beneficiarilor APIA, constituiți ca P.F.A. și Î.I., care se regăsesc în situația descrisă mai sus, ca în termen de 15 zile de la data radierii la Oficiului Național al Registrului Comerțului (ONRC), să depună la Centrele Județene/locale APIA o declarație privind radierea PFA prin care s-a solicitat sprijin la APIA și documentele aferente (certificat de radiere), precum și, după caz, forma de organizare actuală (PF, II, IF, PFA), contul actual, documentele aferente noii forme de organizare (eliberate de Oficiul Național al Registrului Comerțului).

Lista celor aflați în situația de mai sus poate fi vizualizată accesând site-ul ONRC: https://www.onrc.ro/index.php/ro/legea-182-2016“, spunea Ovidiu SĂVÂȘCĂ, Director Executiv al Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură, Centrul Județean MUREȘ.

Lasă un comentariu