ÎN CĂUTAREA FACTURILOR PIERDUTE

Distribuie pe:

Zilele trecute, un cetățean responsabil s-a prezentat la redacție pentru a ne anunța că a găsit în parcul din Piața Republicii din Târgu Mureș o plasă cu foarte multe facturi de la E.ON Gaz România, Aquaserv, Electrica Furnizare S.A., EOS KSI ROMÂNIA SRL... pentru clienți de pe străzile 30 Decembrie, Târnavei, Arieșului, Nufărului, Alexandru Vlahuță, Regele Mihai I, Mărăști... din Târgu Mureș.

Cei care nu au posibilitatea să plătească online și așteaptă facturile, riscând să fie deconectați, le pot căuta prin parcuri, mai ales acum, când vremea va permite plimbări, în soarele toamnei. Lăsând sarcasmul deoparte, situația e urâtă și putem chiar ajunge la a discuta despre un prejudiciu adus cetățenilor consumatori, deci lucrurile pot lua altă turnură. Știm că există firme emitente de facturi și firme distribuitoare de facturi, dar acest lucru nu scuză lipsa de responsabilitate. În primul rând a persoanei care se ocupă fizic de distribuție, apoi a firmei angajatoare. La noile prețuri anunțate la utilități, ne-am aștepta la mai multă responsabilitate din partea companiilor care ne asigură astfel de servicii.

În condițiile în care facturile ajung cu întârziere sau deloc, cei care suportă consecințele sunt tot consumatorii.

REDACȚIA

Lasă un comentariu